חדשות בארץ

ליברמן במתקפה חסרת תקדים: "שיטות נתניהו - בדיוק כמו של גבלס וסטאלין"

על רקע פרשת יוסי כמיסה, ליברמן חוצה את כל הקווים האדומים: "מדובר בעלילת דם שמאפיינת את נתניהו. בדיוק כמו גבלס וסטאלין. נתניהו מוכן לבגוד בציונות"

  • ט"ו אלול התשפ"ב
(צילומים: פלאש 90)(צילומים: פלאש 90)
אא

יו"ר ישראל ביתנו ושר האוצר אביגדור ליברמן תקף הבוקר (ראשון) בחריפות את יו"ר הליכוד בנימין נתניהו על רקע פרשת יוסי כמיסה.

"מדובר בעלילת דם שמאפיינת את שיטות נתניהו", תקף ליברמן בכניסה לישיבת הממשלה. "בן אדם 'נזכר' באירועים שלפני 20 שנים ומפרסם אותם חודשיים לפני הבחירות. אלה השיטות של נתניהו, בדיוק כמו השיטות של גבלס וסטאלין להטיל האשמות הכי חריפות ואבסורדיות, לחזור על זה מיליון פעמים עד שהאנשים מתרגלים לאותו אבסורד.

"האסטרטגיה ברורה: הם מפעילים לחץ על היועצת המשפטית לממשלה כדי שתורה על פתיחת החקירה למרות שמדובר בעלילה ורוצים להשתמש בזה נגד ישראל ביתנו במערכת הבחירות. נתניהו יעשה הכל כדי לפגוע באביגדור ליברמן ובישראל ביתנו", טען ליברמן והוסיף כי כיוון שבגללו אין לנתניהו 61 - יו"ר האופוזיציה יעשה הכל כדי לפגוע בו.

ליברמן הוסיף והאשים את נתניהו בבגידה: "נתניהו רוצה להקים את הקואליציה הפודמנטליסטית שלו. אנחנו רואים אותו תומך בביטול חוק השבות. ברור שלקואליציה עם סמוטריץ', בן גביר וגפני יש מחיר, והוא ביטול חוק השבות - שזו בגידה בציונות. נתניהו מוכן לבגוד בציונות אך ורק כדי לסגור את התיקים נגדו".

בליכוד מסרו בתגובה: "המסית הלאומי, דון ליברמן, בפאניקה חסרת מעצורים. דבריו השקריים והמקוממים הם ביזוי השואה. אנו דורשים מראשי השמאל לפיד וגנץ לגנות מייד את ההתבטאות המזעזעת הזאת".

יו"ר ש"ס אריה דרעי מסר: "ליברמן עבר את כל הקווים האדומים. להשוות את נתניהו לגבלס ולסטלין, זה ביזוי זכר השואה וביזוי קורבנות השואה. בושה וחרפה, כלימה של ממש לפוליטיקאים שלא יגנו בחומרה את ליברמן ויוקיעו אותו על הקללות המזעזעות שלו. יש גבול שאסור לעבור, ליברמן חצה אותו ברגל גסה".

חבר הכנסת לשעבר, עמיחי שיקלי, הגיב: "'גבלס, חלאת המין האנושי'. ספק אם יש פוליטיקאי יותר בריון ואלים מליברמן, פשוט תת רמה. כולי תקווה שהציבור יבוא חשבון עם מכונת הרעל הזו, ויוריד אותה מתחת לאחוז החסימה".

יו"ר מפלגת הציונות הדתית, ח"כ בצלאל סמוטריץ', הגיב: "איווט ליברמן הוא הפוליטיקאי המסוכן ביותר בישראל. פרובוקטור בריון, חסר דרך וחסר ערכים, שכבר שנים מתפקד כסוכן כאוס שמפיץ שנאה וחרמות וגורר את מדינת ישראל לתהום בשל ענייניו האישיים. עכשיו הוא גם מבזה את זכר השואה. הציבור הישראלי חייב לסלק אותו כדי להפוך את ישראל למקום טוב יותר".

כזכור, כמיסה, פעיל לשעבר במפלגת ישראל ביתנו, טען כי ליברמן הציע לו סכום כסף כדי לרצוח קצין משטרה בדרגת ניצב. ליברמן טען מנגד כי "לא היו דברים מעולם". גם בשבוע שעבר תקף יו"ר ישראל ביתנו את נתניהו במילים חריפות: "נתניהו הוא חלאת המין האנושי, אין לו קווים אדומים".

מחר ההגרלה! טיול רייזרים משפחתי במתנה: הירשמו לעולם הילדים, קבלו שבוע חינם והיכנסו לכל הגרלות הקיץ >>>
תגיות:אביגדור ליברמןבנימין נתניהו

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה