חדשות בארץ

שקד והבית היהודי חתמו על הסכם לריצה משותפת בבחירות לכנסת

שרת הפנים איילת שקד תעמוד בראש הרשימה המשותפת, שתרוץ תחת השם הבית היהודי. מועמדי הבית היהודי יוצבו במקומות השני, הרביעי והשביעי

הכנסת, בעיגול שקד (צילומים: אוליביה פיטוסי ויונתן זינדל, פלאש 90)הכנסת, בעיגול שקד (צילומים: אוליביה פיטוסי ויונתן זינדל, פלאש 90)
אא

שתי יממות לאחר שהודיעה על פירוק השותפות עם שר התקשורת יועז הנדל ברשימת הרוח הציונית, חתמה הבוקר (שלישי) שרת הפנים ויו"ר ימינה איילת שקד על הסכם לריצה משותפת לכנסת עם מפלגת הבית היהודי בראשות יוסי ברודני. במסגרת ההסכם, שקד תעמוד בראש הרשימה ותרוץ תחת השם הבית היהודי, עם האות ב'. ההסכם יובא לאישור מרכז הבית היהודי.

על פי ההסכם, ימינה תקבל את המקומות הראשון, השלישי, החמישי והשישי. מועמדי הבית היהודי יוצבו במקומות השני, הרביעי והשביעי.

"אני שמחה שהצלחנו לבנות מחדש בית לציונות הדתית ולימין האחראי בישראל", מסרה שקד. "נפעל יחד להקמה של ממשלה רחבה ימנית ויציבה".

ברודני אמר: "אני מברך את שרת הפנים איילת שקד על הדחיפה לשותפות הזו. ההסכם שנחתם הוא יציאה לדרך חדשה עבור הציבור הדתי לאומי והימין בישראל".

שקד, שהשתתפה אמש בכנס איגוד מהנדסי ואדריכלי הערים באילת, אמרה כי ככל הנראה תמליץ לנשיא על ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו כמועמד להרכבת הממשלה הבאה. זאת בניגוד להצהרותיה בשבועות האחרונים, לפיהן תכפה על השחקנים השונים במערכת הפוליטית להקים ממשלת אחדות רחבה: "ככל הנראה אמליץ על נתניהו. נראה את התוצאות ונחליט. נראה מי יקבל הכי הרבה מנדטים, ומי יוכל להקים ממשלה יציבה. אני מעדיפה ממשלה רחבה ויציבה, אבל אם ימשיכו עם שיח החרמות והאלטרנטיבה תהיה ממשלה צרה או בחירות - אז נקים ממשלה צרה וננסה לעבוד".

תגיות:הבית היהודיאיילת שקדבחירות 2022

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה