חדשות בארץ

לילה קשה: קצין צה"ל נהרג במהלך חילופי האש עם המחבלים

קצין צה"ל נהרג במהלך חילופי האש עם המחבלים החמושים סמוך למעבר ג'למה. שני המחבלים חוסלו, אחד מהם הוא איש המנגנונים הפלסטיניים

  • י"ח אלול התשפ"ב
(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)
אא

הותר לפרסום: קצין צה"ל מסיירת הנח"ל נהרג הלילה (רביעי) במהלך חילופי אש עם מחבלים בגדר התפר סמוך למעבר ג'למה באזור ג'נין. הודעה נמסרה למשפחתו. גדודי חללי אל-אקצא לקחו אחריות על הפיגוע.

האירוע החל כאשר תצפיות צה"ל זיהו שני חשודים במרחב גדר התפר סמוך לכפר ג'למה. כוחות צה"ל שהוזנקו לנקודה איגפו את החשודים ופתחו בנוהל מעצר חשוד, במהלכו החשודים ירו לעבר הלוחמים. לוחמי צה"ל הסתערו וירו לעבר החשודים וחיסלו אותם. 

התצפיתנית לא ראתה נשק על המחבלים והקפיצה כוחות לאזור. הלוחמים לא פתחו לעבר המחבלים באש כי לא זיהו עליהם אמצעי לחימה. המחבלים הקדימו אותם בהיתקלות - ואז חוסלו. המחבלים החזיקו רובה קרלו ונשק אוטומטי מאולתר, והספיקו לפתוח באש. הכוח ירה בחזרה והרג את שני המחבלים.

המחבלים הם אחמד איימן איברהים עבד, שהיה איש מנגנוני הביטחון הפלסטינים, ועבדול רחמן האני סובהי עבד.

יו"ר הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ׳ הגיב: "בוקר קשה וכואב. עוד יהלום מצטרף למגש הכסף שעליו ניתנת לנו יום יום מדינת ישראל. ליבנו ותפילותינו עם לוחמי צה"ל ומפקדיהם שעושים לילות כימים למען ביטחון ישראל. חיבוק גדול ותנחומים למשפחתו ולחבריו של קצין צה"ל שמסר את נפשו על הגנת המולדת".

תגיות:יהודה ושומרוןצה"לטרורמחבלים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה