חדשות בארץ

קיבל דום לב במהלך רכיבה על אופנוע: "במשך דקות ספורות נחשבתי מת"

הנס של אילן: קיבל דום לב במהלך רכיבה על אופנוע. לאחר החייאה מאומצות שכללה 8 שוקים חשמליים - הוא הובהל לבית החולים. 3 ימים לאחר מכן הוא התעורר ללא פגע

  • י"ט אלול התשפ"ב
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
אא

אילן מקמל, 65, רכב לפני חודש על אופנוע. במהלך הנסיעה קיבל דום לב והתמוטט בכביש. עוברי אורח שהבחינו בכך הזעיקו את כוחות ההצלה.

דקה אחת בלבד לאחר הדיווח הגיע למקום משה הורביץ, חובש מד"א, שהחל בפעולות החייאה מאומצות במהלכן ניתנו לאילן 8 שוקים חשמליים באמצעות הדפיברילטור. במהלך הפינוי לבית החולים הידרדר בשנית מצבו של הפצוע.

הנס הגדול לא איחר להגיע: 3 ימים לאחר הפציעה, התעורר אילן בבית החולים, כשהוא ללא נזק מוחי או פציעות משמעותיות. ימים ספורים לאחר מכן הוא שוחרר לביתו.

מפגש מרגש התרחש בסוף השבוע שעבר, כאשר משה החובש הגיע לבקר את אילן בביתו.

חבש מד"א משה הורביץ: "באותו בוקר הייתי בסמוך למקום שבו אילן התמוטט וקיבלתי קריאה על תאונת דרכים קשה, כשהגעתי לזירה הבנתי שמדובר באירוע לבבי והתחלתי מיד בפעולות החייאה מאומצות באמצעות המפעם והתחלנו לייצב את מצבו של אילן בשטח. דאגתי למצבו ושמחתי מאוד לשמוע שהוא שוחרר במהרה ובלי נזק גדול. מכות החשמל שהוא קיבל באותו שלב, זה מה שהציל לו את החיים. לפגוש אותו בביתו היה מרגש ומיוחד מאוד עבורי. החיבוק שלו נותן לי כוח להמשיך ולהציל חיים".

אילן ביקש להודות על הנס שאירע לו: "אני לא זוכר כלום מאותו היום – רק שהתעוררתי בבית החולים. באחד הצמתים ברמת גן כנראה שאיבדתי את ההכרה. סיפרו שהיה לי אירוע לב. במשך דקות ספורות נחשבתי מת ובזכות המלאך של מד"א אני כאן. להתאושש מאירוע כזה בלי פגיעה מוחית או טראומה זה נדיר מאוד ואני מלא הוקרה ותודה למשה, לצוות הטיפול נמרץ של מד"א ולרופאים בבית החולים שפשוט החזירו אותי לחיים והצילו אותי".

תגיות:דום לבנס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה