חדשות בארץ

תיעוד דרמטי: כך חוסלו המחבלים בקרב בג’נין

בקרב במחנה הפליטים ג'נין הפעילו המחבלים מטעני חבלה ופתחו באש לעבר מסתערבי מג"ב, שהגיבו באש וחיסלו אותם. צפו בתיעודים של צה"ל והמשטרה

(צילום: דוברות המשטרה)(צילום: דוברות המשטרה)
אא

צה"ל והמשטרה פרסמו תיעודים דרמטיים מהקרב הבוקר (רביעי) במחנה הפליטים ג'נין, במהלכו חיסלו כוחות מג"ב וצה"ל את עבד אל-רחמן חאזם, אחיו של המחבל ראאד חאזם שביצע את הפיגוע בדיזנגוף, ומספר מחבלים נוספים.

מסתערבי מג"ב ולוחמים של סיירת הנח"ל נכנסו למחנה כדי לעצור את חאזם ומבוקש נוסף. השניים היו מעורבים בתקופה האחרונה במספר פיגועי ירי, בהם פיגוע הירי לעבר טרקטור של משרד הביטחון סמוך לכפר ג'למה לפני כשבועיים, ועל פי המידע המודיעיני הם התכוונו לבצע פיגועים נוספים.

פיצוץ המטענים על ידי המחבלים (קרדיט: דובר צה"ל)

כאשר הגיעו מסתערבי מג"ב לבית בו שהו המחבלים, הפעילו המחבלים מספר מטעני חבלה עוצמתיים ופתחו באש לעברם. בתיעוד מהאוויר שפרסם דובר צה"ל ממצלמת "רוכב שמיים", נראה פיצוץ המטענים שכוון לפגוע בכוחות. מצלמות הקסדה של מסתערבי מג"ב תיעדו את ירי התגובה של הלוחמים, שחיסלו את שני המחבלים.

תיעוד ממצלמות הקסדה (קרדיט: דוברות המשטרה)

במהלך הפעילות וביציאת הכוחות, פתחו מספר מחבלים באש לעבר כוחות מג"ב וצה"ל. הלוחמים הגיבו בירי ופגעו במחבלים. הפלסטינים דיווחו על ארבעה הרוגים וכ-40 פצועים.

"במהלך הבוקר יחידת ימ"ס איו"ש ביצעה פעילות ללכידת שני מבוקשים שמוגדרים על ידי מערכת הביטחון כ'פצצה מתקתקת'", סיפר רפ"ק א', מפקד פלגה ביחידת המסתערבים. "מיקום הפעילות מאוד מורכב – במחנה הפליטים ג'נין. בשלב הראשוני לוחמי היחידה סגרו את המבנה. תכננו להתחיל לכרוז כדי להוציא את המבוקשים החוצה. בשלב הזה, המבוקשים הפעילו מטענים רבי עוצמה לעבר הכוחות, ובמהלך הפיצוצים הם גם ניסו להימלט מהמבנה כאשר הם חמושים. לוחמי היחידה זיהו את הבריחה של החמושים, סיכלו אותה והרגו את שני החמושים".

תגיות:מג"בצה"לטרורג'ניןמסתערבים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה