חדשות בארץ

הדר מוכתר פונה לצעירים הערבים: "אני הקול שלכם בקלפי"

מייסדת מפלגת "צעירים בוערים" התראיינה לערוץ טלוויזיה ערבי-ישראלי וקראה לצעירים הערבים להצביע לה: "אנחנו רוצים לייצג את הצעירים בישראל, ובפרט את הצעירים הערבים"

  • כ"ג תשרי התשפ"ג
(צילומים: פלאש 90)(צילומים: פלאש 90)
אא

הדר מוכתר, מייסדת מפלגת "צעירים בוערים", קוראת לצעירים הערבים להצביע למפלגתה. בראיון שהעניקה לערוץ טלוויזיה ערבי-ישראלי "הלא טי וי" קראה מוכתר: "אני צריכה 35 אלף קולות מהחברה הערבית, כי אתה יודע מה? כי הצעירים הערבים הם הכי סובלים, הם בתחתית שרשרת המזון. אנחנו רוצים לייצג את הצעירים בישראל, ובפרט את הצעירים הערבים, שבוא נודה על האמת, אין השכלה בגליל, יש פשיעה מזעזעת בחברה הערבית... אין כסף בחברה הערבית.

"אני הפתק הלבן שלכם בקלפי. אני פתק המחאה שלכם", פנתה מוכתר לצעירים הערבים. "אני אעשה להם טרור בכנסת. אני אכנס ואכניס להם אצבע בעין לכל הפוליטיקאים המושחתים שאתם לא סובלים".

"אני רוצה לפנות לציבור הערבי ולהגיד לו: צאו להצביע צ, כי זה העתיד שלכם. שרפו לכם את העתיד. אני מבינה את הכאב שלכם. אני פה אתכם. אני רואה אתכם. אני מייצגת אתכם. ותאמינו לי יש לי את האומץ לעשות להם טרור בכנסת. אני צריכה אתכם איתי", הוסיפה.

בדבריה הכחישה מוכתר כי עומדים מאחוריה גורמים בעלי ממון. "אף אחד לא מממן אותי. אני אגיד לך יותר מזה. הלוואי שהיו נותנים לי כסף. מה יש לי? יש לי עמוד טיקטוק. אני טיפה כריזמטית ויש לי טלפון נייד. אין כסף".

כאשר נשאלה על מי היא תמליץ אם מפלגתה תעבור את אחוז החסימה אמרה מוכתר: "על מי שיתן לי יותר. אני באה לסחוט את הממשלה. אני אעשה אן דן דינו. מי שייתן לי יותר איתו אני אלך. למה? אני רוצה לסחוט אותם... אני כועסת על המדינה ועל הממשלה ועל זה שהם הפקירו את העתיד שלי שלך ושל הילדות שלך".

תגיות:הדר מוכתרבחירות 2022

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה