חדשות בארץ

סקר חדש: הציונות הדתית מתחזקת, הליכוד נחלש – 60 מנדטים לגוש נתניהו

על פי סקר מכון קנטר, שפורסם בכאן חדשות, הציונות הדתית מתחזקת על חשבון הליכוד אולם גוש נתניהו נותר ללא שינוי

  • כ"ג תשרי התשפ"ג
(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)
אא

(עודכן: 20:50)

שבועיים ליום הבוחר: סקר חדש שפורסם הערב (שלישי) בכאן חדשות מלמד על המשך מגמת ההתחזקות של מפלגת הציונות הדתית על חשבון הליכוד. גוש הימין-חרדים בראשות בנימין נתניהו נותר ללא שינוי – עם 60 מנדטים.

על פי תוצאותיו המלאות של הסקר, שנערך על ידי מכון קנטר, לו הבחירות היו מתקיימות היום, הליכוד היה זוכה ל-31 מנדטים. יש עתיד מקבלת 25 מנדטים, והציונות הדתית זוכה ל-14 מנדטים.

המחנה הממלכתי בראשות בני גנץ ממשיך במגמת ההיחלשות, ועומד על 11 מנדטים. ש"ס עם 8 מנדטים, ויהדות התורה עם 7 מנדטים. ישראל ביתנו רושמת התחזקות קלה – ל-7 מנדטים. מפלגת העבודה זוכה ל-5 מנדטים. מרצ, חד"ש-תע"ל ורע"מ – עם 4 מנדטים לכל אחת.

מפלגת בל"ד רושמת התחזקות קלה, אולם נותרת עדיין רחוק מאחוז החסימה, עם 2% מהקולות. גם הבית היהודי בראשות איילת שקד נמצאת מתחת לאחוז החסימה, עם 1.9% מהקולות.

כאמור, בסקר זה גוש נתניהו זוכה במצטבר ל-60 מנדטים. גוש המפלגות המרכיבות את הממשלה הנוכחית – עם 56 מנדטים. חד"ש-תע"ל – 4 מנדטים.

בסקר נוסף, שפורסם בחדשות 12, גוש הימין-חרדים עומד במצטבר על 59 מנדטים. גם בסקר זה, שנערך על ידי מכון מדגם בראשות מנו גבע, הליכוד נחלש ומאבד מנדט לציונות הדתית.

תוצאות הסקר המלאות: הליכוד – 30. יש עתיד – 25. הציונות הדתית – 14. המחנה הממלכתי – 12. ש"ס – 8. יהדות התורה – 7. ישראל ביתנו – 6. העבודה – 5. מרצ – 5. חד"ש-תעל – 4. רע"מ – 4. הבית היהודי (1.7% מהקולות) ובל"ד (1.2%) לא עוברות את אחוז החסימה.

תגיות:סקר מנדטיםבחירות 2022

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה