פעילות הידברות

הרב מרדכי חזיזה: "תוך תקופה קצרה נשארתי בלי כלום"

הוא היה סגן אלוף אירופה בטניס, חזר בתשובה והפך למזכה הרבים. עד שיום אחד התהפך עליו עולמו. מה גרם לרב חזיזה לקום ולהילחם על חייו עד "טיפת הדם האחרונה"?

אא

סיפורי תשובה, ברוך השם, יש לא מעט. אבל אף אחד לא הכין אותנו לסיפור תשובה מעורר כל כך כמו של הרב מרדכי חזיזה.

ההתחלה נשמעת כמו סיפור תשובה קלאסי של ספורטאי צמרת, שהפך תוך תקופה קצרה לבעל תשובה נאמן להשם יתברך ולמצוותיו. מילד המתאמן במרכז הטניס בקריית שמונה, הוא הפך לטניסאי מוביל בארץ ובעולם. בהמשך חייו חווה מספר משברים שהובילו אותו לחפש את הקדוש ברוך הוא ולחזור בתשובה שלימה. הוא נישא, זכה להביא ילדה לעולם כנגד כל הסיכויים, ובמקביל אף הפך למזכה רבים מוכר, שדרשותיו והרצאותיו המחזקות מבוקשות ברחבי הארץ. החיים האירו פנים לרב חזיזה, וכמו שהוא מספר בהרצאותיו: "חיינו חיים שגרתיים".

אך יום קודר אחד בחודש טבת הפך את חייו לחלוטין. הוא התבשר בבשורה קשה שגרמה לו לרוץ לבית החולים, שם מצא את הרופאים מקדירים פנים לעומתו. בתו הקטנה, בה זכה לאחר שנים של טיפולים, נפגעה אנושות בתאונת דרכים. מאותו הרגע הגיעו נסיונות קשים ומרים ונראה היה שאחד רודף את השני.

יתכן שאדם אחר היה מתייאש אך הרב חזיזה קיבל את הדין באהבה, והחליט לא לוותר: "אני ידעתי דבר אחד", מספר הרב, "אני ידעתי שיש פה מעין תסריט של הקב"ה. בורא עולם בודק אותי, עד כמה אני אהיה נאמן לו. ואני ראיתי את זה לאורך כל הדרך". 

איך הצליח הרב לצאת מהמשברים העצומים שחווה? מה נתן לו את הכוח להתגבר על תקופה רצופת נסיונות, ומה הקשר בין טניס לעבודת השם?

בואי לשמוע את המשך הסיפור המרתק, ולקבל כוחות בערב מיוחד הכולל הרצאות מדהימות והופעה לנשים בלבד. תפרגני לעצמך!

 

תגיות:הרבנית חגית שירההרב מרדכי חזיזהערב נשיםערב חיזוק

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה