חדשות בעולם

ארה"ב: מטפלות הגיעו למעון עם מסיכה מפחידה - והואשמו בהתעללות

כתב אישום חמור הוגש נגד חמש מטפלות לשעבר במעונות יום, לאחר שסרטונים שבהם הן נראו עוטות מסכות מפחידות כשברקע הילדים בוכים - הודלפו לרשת

אא

כתב אישום חמור הוגש נגד חמש מטפלות לשעבר במעונות יום, לאחר שסרטון שבו הן נראו עוטות מסכות מפחידות כשברקע הילדים בוכים, הודלף לרשת. 

התקרית אירעה לפני כשבועיים, במעון יום לפעוטות בהמילטון, מיסיסיפי. בעלי המעון אמר כי תקרית דומה התרחשה גם בספטמבר, אך זה לא הוקלט במצלמות הסגורות. 

ארבעת המטפלות הואשמו בשלוש עבירות של התעללות בילדים, ועובדת נוספת הואשמה באי דיווח על ההתעללות. בסרטונים שהודלפו לרשתות החברתיות נראות המטפלות כשהן מעבירות ביניהן מסיכה של פרצוף מפחיד, עוברות מילד לילד ומבהילות את הילדים בלי טיפת רחמים. בסרטונים, שהפכו לוויראליים במהירות הבזק, נראות המטפלות כשהן 'נהנות' מההצגה בזמן שהילדים המבועתים - צועקים ובוכים בפחד. 

באחד הסרטונים נראה ילד אומלל שמנסה לברוח מאימת ה'מסכה', אך המטפלת האכזרית רודפת אחריו. "האנשים שעשו את המעשים הנפשעים האלה כבר לא איתנו", אמרה בעלת המעון, שילה סנדרס. "הם פוטרו ואני שמחה שכך. לא הייתי כאן באותו זמן, ולא הייתי מודעת לכך שהן עשו את זה".

חקירה שנפתחה במשרד השריף של המחוז בשיתוף עם משרד הבריאות מצאה את המטפלות אשמות בכמה וכמה עבירות של התעללות, וכתבי אישום יוגשו נגדן בחודש הקרוב. "אחרי החקירה וכשההורים נחשפו לסרטונים הקשים, הם החליטו לפנות לבית המשפט ולהגיש כתבי אישום על המטפלות שמעורבות בפרשייה", אמר השריף של מחוז מונרו, קווין קרוק. 

השבוע הוציא שופט צווי מעצר לסיירה מקנדלס בת ה-21 , אוסי-אנה קילבורן בת ה-28, ג'ניפר ניומן בת ה-25 ושיין שלטון בת ה-28 - שכולן הואשמו בשלושה סעיפים של התעללות בילדים.בפרשייה, כך מתברר, מעורבת גם טרייסי האטסון בת ה-44 - מנהלת המעון ששמעה על הנעשה ולא דיווחה לרשויות.

"הייתי בהלם מוחלט ממה שראיתי", אמרה לחדשות ABC המקומיות אם לילד שנמצא במעון. "ההתנהגות שלהן הייתה בלתי מתקבלת על הדעת. לחץ הדם שלי עלה רק מלראות את הילדים במצב הזה. זה שבר לי את הלב וכעסתי".

כל חמש המטפלות המעורבות בפרשה הואשמו בסעיפי התעללות, שעונשם מאסר וקנסות כספיים. 

תגיות:מסיכההתעללותחגילדיםארהב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה