חדשות בארץ

נס במושב הדרומי: בת שבע הוכשה על ידי נחש, ואיבדה את הכרתה - אך ניצלה

היזהרו, הנחשים יוצאים ל'טרף' גם בחורף: ילדה בת שבע שהגיעה למוקד לרפואה דחופה בבית שמש - הוכשה במושב מגוריה בדרום הארץ - בעת ששיחקה בחצר ביתה

אא

היזהרו, הנחשים יוצאים ל'טרף' גם בחורף: ילדה בת שבע שהגיעה למוקד לרפואה דחופה בבית שמש - הוכשה אתמול (ג') במושב מגוריה בדרום הארץ - בעת ששיחקה בחצר ביתה. 

לדברי מנהל מוקד החירום שוקי לנגסם, כף ידה השמאלית של הילדה התנפחה ונראו עליה סימני הכשה. 

הילדה סיפרה להוריה כי הספיקה לראות את הנחש מתרחק ממנה, אך איבדה את הכרתה זמן קצר לאחר ההכשה והגיעה למוקד החירום כעשרים דקות לאחר ההכשה. 

היא קיבלה טיפול ראשוני במקום והועברה להמשך טיפול בבית החולים ובחסדי השם יתברך - יצאה ממנו כשהיא בריאה ושלימה. 

שני מקרים זהים של הכשות נחשים בחורף, אירעו לפני כשנה וחצי - בפארק הירקון ובכפר הירוק. בשני המקרים ילדים שיחקו בחצר, ובאחד מהם הגיע הילד לטיפול נמרץ באיכילוב, כשהוא במצב קשה. 

מי שטיפל במקרים הוא פרופ' מיגל גלטשטיין - רופא בכיר במיון ילדים וטוקסיקולוג מומחה, שטיפל בילדים בחומר נגד ארס, והם שוחררו לביתם לאחר יומיים בבית החולים. 

לוכד נחשים בשם דוד דוד הסביר אז כי לא רק בקיץ עלינו להיזהר מהכשות נחשים כי אם גם בחורף - ובמיוחד בימים שבהם יורדים גשמים בכמויות גדולות - תופעה שמוציאה את הנחשים מהמאורות שלהם החוצה, כאשר הגשם מפסיק. "הסיבה לכך שהם יוצאים החוצה יכולה להיות נעוצה גם כי מקום המסתור שלהם הוצף או הוזז מפאת הגשמים".

תגיות:נחשילדהנסמושב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה