חדשות בארץ

קציני צה"ל נפצעו בתאונה; ליברמן מאשים: "ייתנו הכל לחרדים". סיכום חדשות השבת

ליברמן התריע בפני חבריו לקואליציה כי "גנץ ולפיד ייתנו הכל לחרדים", תושב מזרח ירושלים נעצר בחשד להצתת כלי רכב, וקציני צה"ל נפצעו בתאונת דרכים. כל מה שרציתם לדעת על חדשות השבת

אא

תאונת דרכים בקריית ארבע: רכב צבאי התהפך בקריית ארבע בשומרון ושני קצינים נפצעו באורח קל עד בינוני. בנוסף, נפצעו באורח קל שני עצורים פלסטינים שהיו ברכב. כולם פונו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים.

שר האוצר אביגדור ליברמן תקף במהלך השבת את חבריו לקואליציה וטען: "גנץ ולפיד ייתנו הכל לחרדים". עוד הוסיף ליברמן כי "חיזוריהם אחרי החרדים יובילו בסופו של דבר לכך שהם ייכנסו לממשלה, אלא שמפלגת ישראל ביתנו לא תהיה בממשלה כזו".

תאונת אופניים חשמליים: רוכב אופניים כבן 18 נפצע פצעים בינוניים, כשנפגע מרכב סמוך לצומת בילו. הוא טופל במקום ופונה לבית החולים כשהוא סובל מחבלת ראש.

נלחמים בטרור: תושב מזרח ירושלים בשנות ה-20 לחייו נעצר על ידי המשטרה בשל חשד להצתת שישה כלי רכב יהודיים באזור סלוואן. שריפת כלי הרכב לא הובילה לנפגעים, אך נגרם נזק כבד לכלי הרכב.

"המצב נפיץ": שגרירת ארה"ב במועצת הביטחון של האו"ם, לינדה תומס גרינפילד, התבטאה בנוגע למצב הביטחוני ביהודה ושומרון: "אנו מביעים את דאגתנו וקוראים לרשות הפלסטינית לפעול יותר כדי למנוע פיגועים בישראל".

בנוסף, שליח האו"ם למזרח התיכון, תור וונסלנד, ציין כי שנת 2002 עלולה להיות "השנה הקטלנית ביותר עבור הפלסטינים בגדה המערבית". לדבריו, לפי נתוני האו"ם, נהרגו השנה יותר מ-125 פלסטינים בגדה ובמזרח ירושלים, כאשר לטענת ישראל "רובם היו חמושים". גם וונסלנד התריע שיש לדאוג ל"פעולה מיידית" כדי להרגיע את המצב, ופנה לישראל ולפלסטינים בבקשה לחדש את המשא ומתן ביניהן.

עוברים לשעון חורף: הערב (מוצאי שבת) מסתיים שעון הקיץ ובשעה 2:00 לפנות בוקר יש להזיז את המחוגים שעה אחת לאחור – לשעה 1:00. בסך הכל נמשך שעון הקיץ כ-210 ימים. שעון החורף צפוי להימשך עד ליום שישי, ב' בניסן תשפ"ג, אז יוחלפו שוב השעונים.

התחזית: במהלך הלילה צפוי להתקרר מעט, מחר (ראשון) תחול ירידה בטמפרטורות ומזג האוויר יהיה נוח. ביום שני צפוי להיות מעונן חלקית עם ירידה בטמפרטורות. ייתכן שירד גשם מקומי באזור המרכז ובצפון.

תגיות:שעון חורףסיכום חדשות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה