מעניין

הקשיש עמד בקופה ואמר: "אני רעב", האישה לא נשארה אדישה

רינת גור ראתה בסופרמרקט קשיש מכופף שאמר לקופאית "אני רעב", אך בידו היו רק 10 שקלים. המעשה שעשתה לא ישאיר אתכם אדישים

תמונת אילוסטרציהתמונת אילוסטרציה
אא

רינת גור נתקלה בסיטואציה קורעת לב בסופרמרקט, כאשר ראתה קשיש עם עגלת קניות חצי ריקה ובידו רק 10 שקלים. "אני רעב", הוא אמר, וגור לא נשארה אדישה. זה מה שהיא כותבת:

"נשבר לי הלב !עמדתי בתור בסופר, הייתי הרביעית בתור. שמתי לב שאנחנו מחכים יותר זמן מהרגיל .ניגשתי מהצד לבדוק מה קורה ואז ראיתי את המראה העצוב ביותר שראיתי מזה זמן רב", כתבה והמשיכה: "עמד מול הקופאית אדם מבוגר, כפוף עם מקל, בקושי עמד על הרגליים, מאוד רזה. היו לו בסל אולי 6 מוצרים והוא עומד מול הקופאית ומבקש ממנה להגיד לו מה מחיר של כל מוצר כי יש לו רק 10 שקלים והוא רעב".

"הוא דיבר בקול חלש עם דמעות בעיניים, 'לא אכל כמה ימים' אמר לה. והקופאית מעבירה מוצר מוצר ואומרת לו במבוכה, ממש הרגישה לא נוח, 'סליחה אדוני, כל מה שיש לך בסל עולה יותר מעשרה שקלים'. והאיש המבוגר בוכה וחוזר ואומר לה : 'אבל אני רעב ....', ולקח תפוח אדמה אחד ולחמניה ואמר לה: 'תעבירי רק את זה'. אני מתבוננת מהצד וכמובן לא יכולה להישאר אדישה למראה הכואב הזה ואומרת לקופאית 'רגע בבקשה תעצרי -תעבירי כל מה שהאיש רוצה, שנייה אני באה'. כל מה שהיה לי בעגלה ביקשתי ממנה להעביר יחד עם המוצרים שלו. ארזתי לו יפה יפה, מכל טוב, ואמרתי לו: "בבקשה, איש יקר. בזמן הקרוב לפחות לא תהיה רעב'. האיש הביט בי ודמעות זלגו מעיניו ואמר 'תודה, תודה, תודה. אף פעם לא דאגו לי ככה'. נשבר לי הלב. איך יכול להיות שאנשים מבוגרים רעבים ככה ללחם, איך זה מתקבל על הדעת?".

הפוסט הפך ויראלי וקיבל תגובות רבות מגולשים ששיבחו את מעשיה של גור: "מעשה מדהים. אם כל אחד יעשה משהו בשביל מישהו, העולם יהיה מקום טוב יותר לחיות בו", כתב אחד. "זכית בגדול במצווה אמיתית וגילית אמפטיה ורוחב לב", כתבה אחרת.

 

תגיות:רץ ברשתחסדים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה