יהודה אייזיקוביץ

הימנעות בבחירות היא הצבעה נגד היהדות

עשרות פגיעות חמורות ביהדות ובמדינת ישראל נזקפות לחובתם של מאות אלפי תומכי המפלגות החרדיות והליכוד שנמנעו מלהצביע בסבבי הבחירות האחרונות. למרות הנזקים החמורים, כעת יש הזדמנות לתקן – אל תחמיצו אותה

בעיגול: יהודה אייזיקוביץ (צילום: shutterstock)בעיגול: יהודה אייזיקוביץ (צילום: shutterstock)
אא

מנתוני ההצבעה של סבבי הבחירות האחרונים עולה, כי במערכת הבחירות האחרונה 348,448 מצביעי המפלגות החרדיות והליכוד לא הגיעו להצביע בקלפיות.

אילו אותם נעדרים היו מגיעים ומצביעים למפלגות הבית שלהם, ניתן לקבוע בוודאות כי ממשלת ה"שינוי" לא הייתה קמה, ובמקומה הייתה לנו ממשלת ימין-דתיים-חרדים.

לאותם מאות אלפים היו בטח סיבות טובות בעיני עצמם, ואולי גם הסברים מלומדים, מדוע לא היה צורך להגיע לקלפיות. אך התוצאה של החלטתם היא שבישראל קמה ממשלת שמאל פרוגרסיבית אנטי-יהודית, שנתמכת על ידי תומכי טרור. ממשלה שבזמן קצר יצרה רשימה ארוכה כל-כך של סיבות והסברים פשוטים מדוע אותם מאות אלפי נמנעים כן היו צריכים לבוא ולהצביע. 

לטובת מי ששכח, או לא היה מודע לנזקים שגרם, הנה רשימה חלקית של "הישגי" ממשלת בנט-לפיד והתחייבויותיה להמשך:

החייאת תהליך אוסלו ג'; יצירת "כותל רפורמי"; העברת עשרות מיליארדי שקלים של פרוטקשן לערביי ישראל; טרור ואנרכיה ברחובות ישראל; יוקר מחיה בלתי נסבל; מלחמת חורמה בעולם התורה; הפסקת סבסוד מעונות לילדי ישראל;  קידום גיור רפורמי; יצירת אפשרות לנישואין אזרחיים; העברת רפורמת הכשרות; הפעלת תחבורה ציבורית בשבת; מימון שירותים מיוחדים לטרנסג'נדרים על חשבון מימון תרופות לחולי סרטן; הכנסת חמץ בפסח לצבא ולבתי החולים;  סתימת פיות של שדרנים וערוצי תקשורת ימניים; חיזוק כוחו של בג"ץ; מחיקת לימודי התנ"ך מתוכנית הלימודים; תקציבי ענק לרפורמים; ניסיון לבטל את קווי הסלולרי הכשרים לציבור החרדי; תקציבים מיוחדים לעידוד יוצאים בשאלה; תקציב מוגדל לחתולי רחוב; הבאת מאות אלפי גויים לישראל באמצעות הרחבת חוק השבות לבני הדור הרביעי; רמיסה טוטלית של הכבוד היהודי והלאומי; כניעה לחיזבאללה בהסכם הגז; מסירת מאגרי מים לירדן ללא תמורה; זינוק של קרוב ל-20% במחירי הדיור ויצירת משבר דיור חמור; הפיכת ישראל למדינת כל אזרחיה; ביטול חוק האזרחות; ביטול חוק קמיניץ; רפיסות מדינית שמביאה להסרת ההכרה מירושלים כבירת ישראל; יצירת "אפליה מתקנת", כך שעל כל מקום עבודה ליהודי חובה להעניק חמישה מקומות לערבים; תשלום של מאות מיליוני שקלים לרשות הפלסטינית; גיוס בני ישיבה בכפייה; קיצוץ המלגות לעולם התורה; קיצוץ לעמותות חסד, ועוד.

אין דרך עדינה יותר לומר זאת, אך זאת האמת – אותם מאות אלפים שלא הגיעו להצביע תרמו תרומה מכרעת למציאות החמורה שהתהוותה במדינת ישראל, וזה לא סוף הסיפור: אם חברי הממשלה הנוכחית ימשיכו להחזיק במשרותיהם, ניתן לצפות שהמצב רק ילך ויחמיר. זה לא איום סרק, הם הוכיחו כי שום דבר לא יעצור אותם מלממש את רצונותיהם.

אחרי השנה הרעה הזאת, ניתן היה לצפות שמצביעי גוש הימין-חרדים ישושו לרוץ ולהצביע בבחירות הקרובות ולהחזיר את השלטון לגוש האמוני. אולם סקר שהתפרסם בשבוע שעבר בערוץ 12 גילה, כי בקרב מצביעי גוש זה קיימת מוטיבציה פחותה יותר מאשר למצביעי השמאל לצאת ולהצביע.

איך דבר כזה קורה? קשה להבין, אך הנתון הזה חייב להשתנות!

חובה על כולנו לפעול בכל דרך להציל את עתיד המדינה היהודית מאלה המבקשים להביא לסופה. חייבים להביא כמה שיותר אנשים לקלפיות, כי כל קול באמת יכול לקבוע את המציאות של כולנו, לטוב או לרע.

הפעם, לא חוזרים על הטעות – כולנו יוצאים להצביע!

תגיות:יהודה אייזיקוביץבחירות 2022הצבעהטורים אישיים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה