מעניין

מי כעמך ישראל: קיבל דוח משוטרים בהפגנה נגד הטרור - מאות התגייסו ושילמו במקומו

מה זה עם ישראל והכוח שלו - לפדות ולעזור ליהודי אחר שנמצא בצרה? "שקל אחד תמיכה בהפגנות": תוך חצי שעה בלבד שילמו יהודים טובים את הדו"ח שקיבל מפגין נגד טרור מבית אל 

בעיגול: דביר בן חמו עם הדו"ח שקיבל בעיגול: דביר בן חמו עם הדו"ח שקיבל
אא

יוזמה מרגשת בבית אל, שממחישה מה זה עם ישראל והכוח שלו - לפדות ולעזור ליהודי אחר. 

בעקבות פיגועי הדריסה האחרונים, דברי בן חמו יצא אתמול (א') להפגנה נגד הטרור באזור בית אל, תוך שהוא צועק ודורש 'לטפל' בנחישות נגד המחבלים המרצחים - וסירב "לשתוק" גם כאשר שוטרים הגיעו למקום, ואיימו לתת דו"חות למי שיסרב לעזוב את המקום. 

בן חמו סירב, וקיבל דו"ח תנועה על סך 250 ש"ח - הגם שלא ביצע עבירת תנועה כלשהי. מטה מקומי שהוקם ביהודה ושומרון נגד הטרור, הצטרפו למאבקו המוצדק לטענתם של בן חמו, והחליטו להביע את תמיכתם בו על ידי מחווה יפה שנגעה גם ללבנו. 

נציגי המטה המכונה 'אפס אירועי טרור' הקימו קבוצה בפייבוקס וקראו למאות אנשים להצטרף לקבוצה ולעזור לבן חמו בתשלום הדו"ח. "שקל אחד תמיכה בהפגנות" - כתבו נציגי המטה, ותוך חצי שעה בלבד הצליח הדף לצבור תאוצה לגייס את מלוא הסכום מיהודים טובים שהביעו אמפתיה ותמיכה בבן חמו. 

(השימוש נעשה על פי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים תשס"ח-2007, ואם לדעתכם נפגעה זכותכם כבעלים של זכויות יוצרים בחומר המופיע באתר זה, אנא פנו אלינו לכתובת: support@htv.co.il)

תגיות:מעשים טוביםקידוש השםאנשים טובים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה