חדשות בארץ

שעה לנעילה | היסטריה בגוש הימין: "רוצו להצביע לפני שיהיה מאוחר מדי"

חרדה גדולה בגוש הימין בעקבות תורי ענק בקלפיות בכפרים הערבים. עורו ישנים משנתכם, ורוצו לקלפיות, כדי שלא נתעורר מחר לממשלה שאף אחד מאיתנו לא רוצה לראות

  • ז' חשון התשפ"ג
(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)
אא

21:25 - מפלגות גוש הימין פרסמו הודעה משותפת: ''אנחנו מוטרדים מאוד מזינוק בשיעורי ההצבעה של מפלגות השמאל, המשותפת ומנסור עבאס בשעה האחרונה. אנחנו בתיקו. מצביעי הימין חייבים לצאת מהבית ולהצביע''.

בכל המפלגות ממשיכים לגייס מצביעים על-מנת לחזק את מעמדן לקראת סגירת הקלפיות בשעה 22:00. עד כה 3,919,367 בעלי זכות בחירה הגיעו לקלפי ומימשו את זכותם הדמוקרטית.

21:05 – ש"ס: לאור שינוי המגמה בשעה האחרונה לגוש השמאל – יו״ר ש״ס אריה דרעי הורה כעת למנכ״ל ש״ס חיים ביטון להקפיא את האירוע הערב.

21:00 - דרעי ב׳קול חי׳: ״אל תתייחסו לשמועות שיש שמחה בליכוד, אין שום הכרעה עדיין. יש לי מידע מדוייק ואני אומר לכם, מרדימים אותנו! רוצים להרדים אותנו! יש תורים ארוכים אצל הערבים. כעת המצב תיקו. אני לא מבין מאיפה החגיגה הזאת. במקום שכולם ייצאו החוצה להביא קולות אז חוגגים? איפה האחריות? הכל זה ספינים של השמאל. אם אחוזי ההצבעה גבוהים אצל הערבים, הפסדנו את הבחירות. זה ניצחון לשמאל!״.

20:15 - חבר ועדת קלפי בכפר ערבי בצפון: "אני עובד בקלפי ערבית בצפון וחברי פרוסים בעוד קלפיות. בשעות האחרונות נהיה פה עומס של מצביעים. כמויות מצביעים. אחוז ההצבעה אצלינו כבר עובר את ה-50 אחוז ויש פה קלפיות שכבר חצו את ה-60 אחוזי הצבעה נכון לשעה 20:00. המצב נראה לא פשוט. צריך להעביר לכולם צאו להצביע. שלא נתעורר מחר לממשלה שאף אחד לא רוצה לראות. אסור להיות אדישים, צאו להצביע לפני שיהיה מאוחר מדי".

20:00 - מרן הגר"ג אדלשטיין: "זה 'חיוב גדול', מי שעוד לא הצביע שיצביע וישפיע על אחרים, כבר מאוחר! עוד מעט נגמר הזמן!"

19:45 - יו"ר ש"ס אריה דרעי בראיון לרדיו 'קול ברמה': "גדולי ישראל בגיל 100 יצאו להצביע ואנשים נשארים בבית. העלייה באחוזי ההצבעה היא בעיקר בערי השמאל והערבים. אנחנו לא מדביקים את הפער".

19:40 - ח"כ יעקב טסלר: "אל תתרשמו מהדיווחים על אחוזי ההצבעה הגבוהים כביכול. לפי הנתונים עדיין ישנם רבבות שלא יצאו להצביע מכל סיבה שהיא, והכל עדיין פתוח. עוד שלש שעות כבר לא תוכלו, שלא נהיה מהצועקים לשעבר"

19:29 - ועדת הבחירות המרכזית עדכנה  כי עד השעה 18:00 הצביעו בבחירות לכנסת 57.7% מבעלי זכות הבחירה. מדובר באחוז ההצבעה הגבוה ביותר מאז שנת 1999, ובעלייה של 6.2% מהנתון שנרשם עד לשעה זו בבחירות הקודמות.

19:00 - ראש האופוזיציה בנימין נתניהו: "אנחנו על הקשקש, בתיקו מול יש עתיד. זה אני או יאיר לפיד".

18:20 - יו"ר דגל התורה משה גפני: "סיימתי שיחה עם נתניהו. המצב לא מרנין, אנחנו נמצאים בסכנה שאלו שהם נגדנו ונגד היהדות הולכים ונוהרים לקלפיות ואנחנו עדיין נמצאים באחוזים פחות מהרגיל. אני קורא לכולם ללכת ולהצביע, ולשכנע ולהשפיע על אחרים שילכו להצביע. אנחנו במלחמת קודש".

תגיות:הגר"ג אדלשטייןבחירות 2022

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה