בריאות ותזונה

זה מטורף: מה יקרה לגופכם אם תאכלו כוס אוכמניות 'על הבוקר'? עכשיו זה מדעי

עזבו את הטעם האגדי, שיכול לגרום לי לאכול את הגרגירים המדהימים האלה 'כמו גרעינים', בלי בעיה. נוגדי חמצון הם ה'צעקה הבאה' של עולם הבריאות, וזה מה שהם יעשו לגופכם אם תצרכו אותם בכל בוקר, שש פעמים בשבוע למשך שבועיים שלושה 

אא

ככל שגוברים המחקרים על האוכמניות הכחולות, כך יותר ויותר מתקבלת תמונה אופטימית לגבי התרומה הגדולה שיש להן על תהליכים ביולוגיים בגופנו. למעשה, אני את הבוקר שלי משתדלת להתחיל עם הקופסה הזו, שהיא מלאה דברים טובים מבחינתי:

עזבו את הטעם האגדי, שיכול לגרום לי לאכול את הגרגירים המדהימים האלה 'כמו גרעינים', בלי בעיה. נוגדי חמצון הם ה'צעקה הבאה' של עולם הבריאות, החומרים הקטנים האלה שמעט נוכחות שלהם בגוף, מחוללת שינוי של ממש. 

מחקרים רבים מראים כי לאוכמניות ריכוז גבוה מאוד של נוגדי חמצון - שהם תאים מולקלוריים שנלחמים בדלקות ובתהליכי ניוון והזדקנות. למעשה, מחקר שערכו חוקרים קנדיים מצא כי אם תצרכו אוכמניות כחולות בכל יום - בבוקר, למשך שבועיים-שלושה, תשפרו את היכולות הקוגניטיביות שלכם ומכאן ועד לריכוז בעבודה, זיכרון בלימודים ואפילו לימוד של מקצוע חדש - הדרך קצרה. 

וזה לא הכל. 

לדברי החוקרים, צריכה של חצי כוס עד כוס אוכמניות כחולות ביום, שש פעמים בשבוע למשך שבועיים שלושה - עוזרת להילחם בסוכרת סוג 2 ומפחיתה את רמת הסוכרת בדם בכ-27%. "הריכוז הגבוה של האנתוציאנין באוכמניות, מפחית את רמת התנגודת לאינסולין. הופתענו לגלות שחולי סוכרת רבים שצרכו אוכמניות בבוקר למשך מספר שבועות, הראו  ירידה דרסטית ברמת הסוכר בדם". לדבריהם, האוכמניות הכחולות גם עוזרות בסיוע למי שכלי הדם שלו נפגעו כתוצאה מסוכרת סוג 2.

על האוכמניות מברכים העץ (ברכה ראשונה)

ובסוף האכילה מברכים בורא נפשות (ברכה אחרונה)

תגיות:יתרונותבוקרמדהיםאוכמניותעיכול

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה