סלבס בהתחזקות

שחקן הכדורגל מגבה את סמוטריץ’: די למשחקי הכדורגל בשבת

שחקן נבחרת ישראל לשעבר עידן טל מצטרף לשורת שחקני כדורגל שקוראים להפסיק את קיומי משחקי הכדורגל בשבת: "הלוואי שיבוא השינוי ואני מגבה את הטענות של סמוטריץ'"

אילוסטרציה אילוסטרציה
אא

שחקן נבחרת ישראל לשעבר, עידן טל, קורא להפסיק את קיום משחקי הכדורגל בשבת. טל, שחזר בתשובה לפני מספר שנים והתנתק מעולם הכדורגל, אמר: "ההפליה שקיימת לשומרי שבת במבנה הליגה הבכירה בכדורגל חייבת להשתנות, מי כמוני וכמו רבים מחבריי בענף, יודע עד כמה הקונפליקט בין שמירת מסורת לבין האהבה למגרש קורע את הלב", אמר טל והמשיך: ''גם לשחקני כדורגל מגיע יום חופש במדינת ישראל, הלוואי שיבוא השינוי ואני מגבה את הטענות של סמוטריץ' שמצביעות על הקונפליקט באופן חד והוגן".

ח"כ בצלאל סמוטריץ', יו"ר מפלגת הציונות הדתית, שלח מוקדם יותר השבוע מכתב ליו"ר מנהלת הליגות לכדורגל ארז כלפון, בו טען כי הקדמת חלק ממשחקי ליגת העל לשעות הצהריים בימי שבת היא המשך פגיעה בציבור המסורתי-דתי בישראל על ידי מוסדות הכדורגל.

טל מצטרף לשורת שחקני כדורגל שהצהירו בעבר על הצטרפותם למאבק בעד שמירת השבת בכדורגל. בין השחקנים שתמכו בפרויקט הם: שחר שפייר, רז יצחק, ישראל זגורי, דור ג'אן, דניאל סולומון, עומרי שקל, אבישי כהן, גבי קוניקובסקי, גיא חיימוב, אריאל הרוש, אלמוג כהן, שון וייסמן, נאור פסר, אופיר קריאף, גבי קינדה, גיא חסן, ירין משפטי ועוד.

צפו בסרטון בו נראים השחקנים קוראים לשמירת השבת:

 

תגיות:מפורסמיםשבתכדורגל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה