חדשות בארץ

מוחמד בן זאיד בירך את נתניהו והזמין אותו לביקור באמירויות

בין המברכים את ראש הממשלה המיועד נתניהו - נשיא טורקיה, רג'פ טאיפ ארדואן: "מאמין שהממשלה החדשה תמשיך את שיתוף הפעולה בין המדינות"

מוחמד בן זאיד (צילום: shutterstock)מוחמד בן זאיד (צילום: shutterstock)
אא

נשיא איחוד האמירויות, השייח' מוחמד בן זאיד, התקשר הערב (חמישי) לראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו, בירך אותו על ניצחונו בבחירות והזמין אותו לביקור באמירויות.

מלשכת נתניהו נמסר כי הוא נענה להזמנה, והבטיח למנהיג האמירתי ש"היחסים בין המדינות יפרחו אף יותר לאחר הסכם השלום ההיסטורי שהשניים השיגו יחד. השגנו הסכם שלום היסטורי בינינו, ויש לנו עוד המון מה להשיג יחד לטובת שתי המדינות ולטובת העולם כולו. אשמח לבקר אותך בקרוב ולקדם את היחסים בינינו, חבר יקר".

מוקדם יותר, התקשרה ראש ממשלת איטליה, ג'ורג'ה מלוני, לנתניהו ובירכה אותו: "השניים שוחחו על פגישה קרובה בין שתי הממשלות, על תמיכה של איטליה במדיניות ישראל בפורומים בינלאומיים ועל העמקת הקשרים והיחסים בין המדינות", נמסר מלשכת נתניהו.

קנצלר גרמניה אולף שולץ שוחח אף הוא עם נתניהו ובירך אותו על ניצחונו. בלשכת נתניהו ציינו כי השיחה נמשכה כחצי שעה, במהלכה "אמר לקנצלר שולץ שבכוונתו להרחיב את מעגל השלום בין ישראל למדינות ערב ושלגרמניה יש חלק חשוב בתהליך היסטורי זה. ראש הממשלה המיועד נתניהו הדגיש בפניו שנשק גרעיני בידי איראן הוא סכנה ממשית לביטחון ישראל ולשלום העולם".

"השניים סיכמו להעמיק אפילו יותר את היחסים והקשרים המדיניים והכלכליים בין ישראל לגרמניה. ראש הממשלה המיועד נתניהו הודה לקנצלר שולץ על תמיכתו בישראל".

גם נשיא טורקיה, רג'פ טאיפ ארדואן, בין המברכים את נתניהו. באיגרת ברכה ששיגר לראש הממשלה המיועד, נכתב: "אני מברך אותך על ניצחונך בבחירות ומאמין שהממשלה החדשה תמשיך את שיתוף הפעולה בין המדינות בכל התחומים, בדרך שתביא שלום ויציבות לאזורנו".

תגיות:מוחמד בן זאידרג'פ טאיפ ארדואןבנימין נתניהובחירות 2022

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה