חדשות בארץ

ככל הנראה: גלאון תודיע על התפטרותה מראשות מפלגת מרצ

לאחר המפלה הדרמטית שספגה מרצ במערכת הבחירות האחרונה, יו"ר המפלגה תודיע בשבוע הבא על התפטרותה

  • כ"ג חשון התשפ"ג
(צילומים: פלאש 90)(צילומים: פלאש 90)
אא

הנהלת מפלגת מרצ הודיעה הבוקר (חמישי) כי בשבוע הבא תודיע יו"ר המפלגה זהבה גלאון על המשך דרכה – כך דווח בחדשות 13. ההערכה היא שבעקבות המפלה הדרמטית שספגה מרצ – גלאון תודיע על התפטרותה.

כזכור, לראשונה מאז שנוסדה לא עברה מפלגת מרצ את אחוז החסימה, ונותרה מחוץ לכנסת.

לאחר שנודע על התבוסה הקשה בבחירות, האשימה גלאון את ראש ממשלה החליפי יאיר לפיד. "תוצאות הבחירות הן אסון למרצ, אסון למדינה, וכן, גם אסון אישי לי. כמה ימים לפני הבחירות, כשידעתי כבר שהסכנה למרצ גדולה ומוחשית, חלף לי בדיוק הסיוט הזה בראש. של כנסת שתהייה ריקה ממרצ. שהמפלגה של כהנא בתוך הכנסת, והמפלגה של אלוני ושריד – לא", אמרה. "בשביל זה עשיתי מה שמעולם לא חשבתי ששוב אעשה - כשראיתי שמרצ נמצאת בסכנה חזרתי למדמנה של הפוליטיקה- מתוך תקווה להציל את מרצ והמחנה. דחפתי לאיחוד עם מרב מיכאלי, ובימים האחרונים התרעתי מספר פעמים בפני ראש הממשלה, יאיר לפיד והתרענו בפני אנשיו שהם משחקים באש, ושאם לא ניזהר, לא רק מרצ, אלא המחנה כולו, ישלם את המחיר.

"לצערי הבוחרים שלנו קנו את קמפיין "המפלגה הגדולה" והעדיפו לחזק את יאיר לפיד מול ביבי. בגלל שלקחתי על עצמי את המשימה הזאת, אני רוצה להגיד את זה הכי ברור - האחריות היא כמובן גם עלי", הוסיפה גלאון.

נזכיר כי מפלגת מרצ היא מפלגת שמאל אנטי-דתית שחרתה על דגלה את הפרדת הדת מהמדינה. רוב ימיה ושנותיה הפיצה המפלגה שנאה ליהדות, להתיישבות ולאהבת הארץ. מרצ פעלה לקידום תחבורה ציבורית בשבת, קידום נישואים אזרחיים, קידום הזרמי הרפורמים והקונסרבטיביים.

הרב זמיר כהן קורא מדם ליבו – זה החוק אותו הכי חשוב לקדם בממשלה החדשה:

 

תגיות:זהבה גלאוןמרצבחירות 2022

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה