מעניין

הרשת מתלהבת: גם אם תסתכלו טוב, לא תצליחו למצוא את הטריק שעוזר לא להתפתות למתוק

גם אם תסתכלו טוב טוב על המרק הזה, לא תצליחו לגלות מה הטריק שנמצא בתוכו ועומד מאחוריו, שגורם לבנות רזות לא להתפתות למתוק ולהמשיך לשמור על הגזרה

אא

מי אוכל מרק קטניות וירקות עמוס כל טוב בבוקר? תתפלאו לשמוע, אבל יש סיבה הגיונית מאחורי זה, ולמרות שאתם עדיין מתפתים לכוס הקפה, אולי המאמר הזה יצליח לשכנע אתכם אחרת. 

במרק הזה יש טריק שפורסם ברשתות החברתיות, והפך לויראלי.

האמת היא, שהוא פשוט גאוני, אבל גם אם תסתכלו טוב טוב על התמונה בצלחת המרק שזה עתה סיימתי - לא תצליחו לגלות את הטריק שלדברי כולם (וגם לדבריי, אין ספק) עוזר לא להתפתות למתוק. 

 

ובכן, לפני שאגלה לכם את הטריק - גילוי נאות: אל תוסיפו שקדי מרק למרק שלכם, אם אתם מנסים לרדת במשקל. לאורך זמן, זה רק יעודד אתכם לצרוך יותר מתוק... אבל בגלל שהמרק הוא רק תירוץ, בשבילי זה עבד עם השקדים הפעם. 

הסוד הגדול הוא מה שנמצא מאחורי צלחת המרק, וצולם קצת בטשטוש. מצליחים לזהות? מדובר בתבלין זנגביל טחון - שאותו אתם מוסיפים במרק שלכם, אחרי שמזגתם אותו לצלחת. באופן הזה, הוא שומר על כל הסגולות שלו ולא מאבד אותן בבישול. 

תזונאית ממוצא הודי הציגה את הפיתרון שלה שלא להתפתות למתוקים, והאמת היא שמי שנחשף אליו לראשונה - די מזדעזע. הפיתרון הוא לאכול מרק ירקות וקטניות משביע ("מרק שיש בו הכל") - מיד על הבוקר, לפני הקפה או התה. לדבריה, החשק למתוקים נובע לא פעם בגלל שאנחנו צורכים שתיה חמה, ואז השתייה היא רק התירוץ, בדיוק כמו שקדי המרק במרק שלי. 

"אני אוכלת את המרק הזה בכל בוקר, ואני מרגישה שבעה ובלי חשק למתוקים", מסבירה התזונאית ההודית. "אני מבינה שזה אומר שתצטרכו לשנות את הרגלי הבוקר שלכם, אבל לאורך זמן זה ישתלם", היא מבטיחה. "הזנגביל מזרים את הדם בגוף, ואחרי שתצרכו אותו אתם תרגישו הרבה יותר אנרגטיים ועם מצב רוח, מה שגם המתוק המתוק ביותר, לא בהכרח יעשה לכם".

תגיות:מתוקטריקרזון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה