חדשות כלכלה

גבינות מלוחות, מעדנים ויוגורטים: מוצרי תנובה התייקרו ב-5%

מוצרי חברת תנובה הלא מפוקחים יסופקו על פי המחירון החדש. בין המוצרים שהתייקרו: גבינות מלוחות, מעדנים, משקאות חלב וחלק מהיוגורטים

  • כ"ח חשון התשפ"ג
(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)
אא

חברת תנובה העלתה מחירים: לאחר שתנובה הודיעה בשבוע שעבר ללקוחותיה על עדכון מחיר מוצרי החלב הלא מפוקחים ותחליפי החלב – החל מהבוקר (שלישי) מחירי המוצרים יהיו גבוהים יותר בכ-4.7% בממוצע.

בין המוצרים שתנובה מייקרת ישנם גבינות מלוחות (בין השאר של מותג פיראוס), גבינות צהובות במדף (מותג עמק), חמאה, גבינות מיוחדות, מעדנים, משקאות חלב וחלק מהיוגורטים. עוד מתייקרים חלק ממשקאות הסויה ומשקאות שיבולת שועל (של מותג אלטרנטיב), מוצרי טופו, תחליפי גבינות, תחליפי יוגורטים ומעדנים.

על פי הודעת החברה, תנובה לא העלתה את מחירי המוצרים הלא מפוקחים משנת 2018, למרות שמאז 2019 עלה מחיר החלב הגולמי כאמור בכ-49 אגורות לליטר, שמשמעותן תוספת של כ-400 מיליון שקל לעלויות הישירות של תנובה. כן חלה בשנתיים האחרונות עליה של תשומות רבות בארץ ובעולם: אנרגיה, מים, ארנונה, מחירי הסחורות בהם מחירי פולי הסויה שעלו ב-46%, ומחירי השיבולת שועל עלו ב-43%, חומרי אריזה ועוד.

העדכון מגיע בצל ההתנגדות של בעלי רשתות השיווק להעלאת המחירים. רשת השיווק הגדולה בארץ שופרסל הודיעה שלא תסכים לעליית המחירים. גם רמי לוי, הבעלים של רשת המזון 'רמי לוי – שיווק השקמה' הודיע כי נכון לעכשיו, הרשת לא תספק את מוצרי תנובה.

הצעירים שקועים בטיקטוק ומנותקים מיהדות. הדרך לחבר אותם לבורא עולם עוברת פה. לחצו כאן >>>

 

תגיות:התייקרותמוצרי חלב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה