חדשות בארץ

פראמדיק מד"א הוזעק למקום הפיגוע ונדהם לגלות כי הפצוע הוא... בנו

אלעד פס פראמדיק מד"א הוזעק לטפל בפצוע מיידוי אבנים. כשהגיע למקום הופתע לגלות כי הפצוע הוא בנו בן ה-19

  • י"ג כסלו התשפ"ג
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
אא

פראמדיק מד"א אלעד פס הוזעק אמש (שלישי) לטפל בפצוע בעקבות יידוי אבנים על רכבו. פס מיהר למקום ונדהם לגלות כי הפצוע הוא בנו בן ה-19, שנפצע באורח קל משברי זכוכיות.

מדוברות מד"א נמסר כי בשעה 21:06 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב נגב, על פצוע מיידוי סלעים לעבר רכב, בכביש 556 סמוך ליישוב כרמל בדרום הר חברון. פראמדיק מד"א שהוזנק לאירוע הופתע לגלות כי הפצוע הוא בנו בן ה-19 שנפצע באורח קל משברי זכוכיות. הפצוע טופל על ידי צוות מד"א ופונה לבית החולים סורוקה בבאר שבע עם פציעות בפנים ובגפיים".

פס, שטיפל בבנו, סיפר כי מדובר פציעות קלות בלבד: "התקבל דיווח על אירוע ירי בכביש סמוך ליישוב כרמל, יצאנו על מנת לסרוק ולבדוק אם יש נפגעים, כשהגענו ראינו את הרכב עומד בכניסה ליישוב הנהג סיפר כי ירו על רכבו במהלך הנסיעה אך הוא לא נפגע מהירי. בזמן התשאול התקבל דיווח נוסף על ידויי אבנים לעבר רכב עם פצוע בהמשך הכביש, דווח לי שמדובר בבן שלי, חברנו לרכב של בני וראיתי שהוא נפצע מהאבן וסובל מפציעות בגפיים ובפנים גם כתוצאה משברי זכוכיות.

"לא פשוט שאתה נזקק לטפל בבן משפחה אבל לשמחתי הפציעות היו קלות והוא קיבל את הטיפול הרפואי הנדרש, ולאחר מכן פינינו אותו להמשך טיפול רפואי בביה"ח סורוקה כשמצבו קל. האבחנה היא שבר פתוח ביד.

עוד הוסיף פס: "פעם אחרי פעם אנחנו זוכים לראות את חסדו של הקב"ה. כשרואים את הפגיעה של הסלע ומבינים כמה זה יכל להסתיים אחרת. באיבוד שליטה ותאונה קשה, פגיעה של הסלע במקום שעשוי לגרום לנזק משמעותי וחמור יותר. או שהיו יורים עליו ובו אם היה עובר שם דקות ספורות קודם לכן. וכיד הדמיון המפליג.

"ושוב אנחנו מודים לקב"ה על הנס הגדול ושוב סנטימטרים לפה או לשם הם הבדל כל כך משמעותי בין חיים למוות ושוב אנחנו מקבלים תזכורת עד כמה שום דבר לא מובן מאליו וכמה צריך להוקיר ולהודות על כל רגע של אושר ושל טוב.

"בריאות למתניה שלי ולשאר פצועי וחולי עם ישראל", סיים פס את דבריו.

תגיות:מד"אפראמדיק

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה