חדשות בארץ

ח"כ מיקי זוהר: "16 שרים בליכוד – קצת פרופורציה"

ח"כ מיקי זוהר טוען כי 16 חברי ליכוד שיכהנו כשרים זוהי הצלחה גדולה: "מתי גם ביטחון, גם חוץ, גם משפטים, חינוך, תחבורה, ספורט ועוד, כל הדברים האלה נשארים בליכוד? אז קצת פרופורציות"

  • י"ד כסלו התשפ"ג
(צילום: תומר ניוברג / פלאש 90)(צילום: תומר ניוברג / פלאש 90)
אא

חבר הכנסת מיקי זוהר (ליכוד) חושב כי אופן חלוקת התיקים בליכוד הינה הצלחה גדולה למפלגה, ואינו מצטרף למבקרים מבית שטוענים כי ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו נכנע לשותפיו הקואליציוניים.

"מתי היו 16 שרים בליכוד? מתי גם ביטחון, גם חוץ, גם משפטים, חינוך, תחבורה, ספורט ועוד, כל הדברים האלה נשארים בליכוד? אז קצת פרופורציות", אמר זוהר בראיון שהעניק לרדיו 'גלי ישראל'.

זוהר התייחס לאפשרות שח"כ דודי אמסלם ימונה לתפקיד יושב ראש הכנסת: "כאחד שבא מבית מזרחי, מבחינתי 'אמסלם' יו"ר הכנסת זו תהיה הגאווה הכי גדולה שאני אחוש. אני לא אובייקטיבי אבל זו תהיה אמירה מאוד מכובדת".

עוד התייחס זוהר לאמירה של יו"ר הציונות הדתית, ח"כ בצלאל סמוטריץ', לפיה "אם ניישם את התורה, נזכה לשפע כלכלי": "אין מחלוקת על דברי סמוטריץ', אני שמח ומברך על האמירה. עם ישראל נמצא בארץ הזו בזכות תורתו הקדושה. סמוטריץ' נכנס לתפקידו עם המון אמביציה והוא ידע לתמרן".

הלילה הושג סיכום תפקידים בין הליכוד לש"ס. על פיו במחצית הראשונה של כהונת הממשלה יכהן יו"ר ש"ס אריה דרעי כשר הפנים והבריאות, ובמחצית השניה של כהונת הממשלה יכהן דרעי כשר האוצר במקום שר הפנים והבריאות.

ש"ס תקבל גם את המשרד לשירותי דת ואת משרד הרווחה והביטחון החברתי. שני שרים נוספים מטעם ש"ס יכהנו כשר במשרד החינוך וכשר במשרד הפנים. הרב אריה דרעי יכהן כמשנה לראש הממשלה לאורך כל תקופת כהונת הממשלה.

תגיות:הליכודמיקי זוהרבחירות 2022בצלאל סמוטריץ'

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה