חדשות בארץ

261 יום – ומוישי איננו | גיטי קליינרמן: "מלאי תקווה שימצאו את מוישי חי"

גיטי קליינרמן מלאת תקווה שמוישי יימצא בקרוב: "ברוך השם לא מצאו קבר ולא גופה, ואנחנו מלאי תקווה שנזכה לחבק אותו"

  • י"ח כסלו התשפ"ג
(צילום: דוד כהן / פלאש 90)(צילום: דוד כהן / פלאש 90)
אא

מוישי קליינרמן נעדר כבר 261 יום, ומשפחתו איננה יודעת את נפשה. היום (שני) יתנהל יום חיפושים מרוכז אחר מוישי, בעקבות אינדיקציה חדשה שעלתה מהחקירה ונבחנת בימים האחרונים.

אימו של מוישי, גיטי, אמרה ל-ynet כי המתח גדול: "חוסר הוודאות מטלטל אותנו כבר חודשים רבים".

עוד ציינה האם כי המשפחה נאחזת באופטימיות: "ברוך השם לא מצאו קבר ולא גופה, וזה נותן לנו תקווה שימצאו את מוישי חי. אנחנו פתוחים לכל התרחישים, אבל מקווים שנזכה לחבק אותו ולהמשיך איתו את החיים הלאה".

גיטי הסבירה מה האינדיקציה החדשה שהתגלתה: "זה בעצם מידע קונקרטי על מיקום מסוים שמוישי עשוי להימצא בו, ואת זה המחפשים ייבדקו היום. נהיה יותר חכמים לקראת הצהריים או הערב".

על החיפושים אמרה האם: "נעשו המון חיפושים, בלי סוף. גם עכשיו כל הצוותים בדרך לאזור מירון. השקיעו המון כסף בחיפושים והשתמשו בהרבה מאוד אמצעים. מבחינת השתדלות אני חושבת שעשו מעל ומעבר, אם כי כל עוד מוישי לא נמצא, עדיין לא הגענו למעל ומעבר".

על השאלה האם בדיעבד היא מצטערת שלא פיקחו על מוישי באופן הדוק יותר, השיבה האם: "מוישי היה אחראי, הוא עשה נסע למירון לא פעם ולא פעמיים והכל היה תקין. אין לי רגשות אשמה, אני חושבת שזה ממש לא קשור אלי כל הסיפור הזה מבחינת האחריות, הילד היה אחראי. הוא הרי עשה את זה שהוא נסע וחזר שהכל היה תקין והכל היה בסדר, זה סיפור הזוי שאין לנו שום הבנה מה היה פה, איך זה קרה, וזה נדע רק אחרי שהוא יחזור".

מוישי קליינרמן בן ה-17 נעדר מאז חודש אדר, בו השתתף בשבת התאחדות בהר מירון. מאז אבד הקשר עימו, ומאות שוטרים ומתנדבים מחפשים אחריו במשך חודשים ארוכים.

תגיות:מוישי קליינרמןנעדרחיפושים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה