חדשות בארץ

"למרבה הנס, לבה חזר לפעום": נערה קרסה בבית שמש, ופונתה בניידת טיפול נמרץ

נס לאור היום בבית שמש לאחר שנערה חרדית כבת 15 - התמוטטה היום (ג') בבוקר, כשהייתה בדרכה לבית הספר, ונמצאה ללא הכרה וללא נשימה. לאחר שני שוקים שקיבלה ממתנדבי איחוד הצלה, חזר לבה לפעום בחסדי ה'

אא

נס לאור היום בבית שמש לאחר שנערה חרדית כבת 15 - התמוטטה היום (ג') בבוקר, כשהייתה בדרכה לבית הספר. 

מי שהזעיק את העזרה הם ככל הנראה עוברי אורח, שראו נערה ששוכבת סמוך לחנייה, כשהיא ללא הכרה. עוברי אורח סיפרו כי הנערה "איבדה את הכרתה כשצעדה ברחוב".

חובשי איחוד הצלה עקיבא גל ויואלי שטיינברג שהיו במקום, סיפרו כי נתנו לנערה שני שוקים חשמליים מדפיברילטור של איחוד הצלה, ורק אז "למרבה הנס - חזר לבה לפעום, והיא פונתה במצב קשה אך יציב לבית החולים".

מתנדבי הצלה ירמי קלהפולץ ואושי לוי, שגם הם הגיעו למקום והעניקו לנערה טיפול, סיפרו כי האירוע היה ברחוב רבי אלעזר, ברמה ב' בעיר. "כשהגענו למקום, הכווינו אותנו לחנייה סמוכה. שם ראינו נערה כבת 15 שהתמוטטה ושוכבת ברחוב כשהיא ללא דופק וללא נשימה", סיפרו השניים. 

לדבריהם, הם התחילו להגיש לה עזרה מיידית. "יחד עם חובשים ופארמדיקים נוספים של מד"א, התחלנו לבצע בה פעולות החייאה מתקדמות, הכוללות מתן שוקים חשמליים, עיסויי לב והנשמות, ותרופות מצילות חיים. לאחר שחזר הדופק היא פונתה לבית החולים הדסה עין כרם על ידי צוות אט"ן של מד"א כשהיא במצב קשה אך יציב".

תגיות:בית שמשנסקריסהנערה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה