חדשות בארץ

"ממשלת השמאל ברגעיה האחרונים": יישוב יהודי בגליל מפונה. המתיישבים מוחים בגופם

"את המבנים הערבים לא מפנים. את שלנו היהודים - כן", צעקו המתיישבים, שחלקם אף נשכבו על הכביש לפני משאיות הפינוי, ופונו בכוח על ידי השוטרים

אא

האם ההיסטוריה חוזרת? מסתבר שכן: כוחות גדולים מיחידת האכיפה הארצית של משרד האוצר הגיעו הבוקר (רביעי) אל היישוב רמת ארבל שבגליל התחתון, על מנת לפנות את המתיישבים היהודים. 

"את המבנים הערבים לא מפנים. את שלנו היהודים - כן", צעקו המתיישבים, שחלקם אף נשכבו על הכביש לפני משאיות הפינוי, ופונו בכוח על ידי השוטרים. 

למרות שהבתים יושבים על קרקע פרטית יהודית שנרכשה על ידי יהודי - היות ומדובר בקרקע שנמצאת סמוך ליישוב ערבי, לדברי גורמי בטיחות "הדבר מסכן את ההתיישבות היהודית".

נכון לעכשיו יש צו מניעה להרוס את היישוב על הבתים שבתוכו, עד שיתקבל פסק דין בבית המשפט. 

בלהה ארליך, תושבת רמת ארבל, סיפרה בראיון לנעה מגיד: "בזמן שהבנייה הערבית במרחבי הגליל מתפשטת באופן בלתי חוקי, בוחרת ממשלת ישראל לשלוח כוחות באופן לא חוקי להרוס התיישבות יהודית.

"אנו מספר משפחות עם ילדים אשר מתגוררות ברמת ארבל בגליל בתנאים חלוציים קשים. אנו נאחזים במקום ושומרים עליו מפני השתלטות הערבית שקורית לנגד עינינו, וכלפיה אין אכיפה אין דין ואין דיין! אנו נמצאים ברמת ארבל, מקום עליו התקבלה החלטה ממשלתית להקמת יישוב יהודי. אנו נאחזים שם ושומרים על המקום לקראת בניית היישוב. אנו קוראים לממשלת ישראל לעצור את הטירוף הזה בטרם יתממש".

לדבריה מצטרף גם חבר הכנסת מיקי זוהר, שאמר ש"דווקא עכשיו חובה עלינו לחזק את תושבי הגליל, ולהרחיב את ההתיישבות היהודית שם. מצער לשמוע שממשלת השמאל ברגעיה האחרונים בוחרת לפגוע במתיישבים החלוצים, במקום לחזקם".

צפו כאן בתיעוד קורע הלב, שבו שוטר מונע מתושבת להביא מעיל לבנה:

השימוש נעשה על פי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים תשס"ח-2007, ואם לדעתכם נפגעה זכותכם כבעלים של זכויות יוצרים בחומר המופיע באתר זה, אנא פנו אלינו לכתובת: support@htv.co.il
תגיות:פינוירמת ארבל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה