חדשות בארץ

המחבל שתכנן להתנקש ברב עובדיה יוסף זצ"ל גורש מישראל

סלאח חמורי, פעיל טרור של ארגון החזית העממית, גורש לצרפת בעקבות החלטתה של שרת הפנים היוצאת איילת שקד לשלול את תושבותו בישראל. שקד: "מקווה שהממשלה הנכנסת תמשיך בקו הזה ותגרש מחבלים מישראל"

מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל (צילום: אביר סולטן / פלאש 90)מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל (צילום: אביר סולטן / פלאש 90)
אא

המחבל סלאח חמורי גורש הבוקר (ראשון) לצרפת, וזאת בעקבות ההחלטה שקיבלה שרת הפנים היוצאת, איילת שקד, לפני כשבועיים לשלול את תושבותו בישראל. 

חמורי, פעיל טרור של ארגון החזית העממית, הינו בעל אזרחות צרפתית. הוא נולד ב-1985 בכפר עקב שבאזור ירושלים, ומגיל צעיר קידם פעולות טרור תוך ניצול היותו תושב ישראל. הוא פעל למימון פעילות טרור ולגיוס פעילי טרור, הסית ותכנן לבצע פיגועים בעצמו ועבור ארגונו כנגד אזרחים ודמויות בולטות בישראל, ביניהן הרב עובדיה יוסף זצוק"ל. בשל מעורבותו בטרור הוא נעצר מספר פעמים במעצר מנהלי, ואף נגזרו עליו שבע שנות מאסר בפועל. בהמשך, הוא שוחרר מהכלא במסגרת עסקת שליט.

מלשכת שרת הפנים נמסר כי "הגירוש היום הינו סופו של תהליך בו על רקע מעורבותו של חמורי בפעילות טרור, נשללה תושבותו. ההרחקה התבצעה על ידי נציגי מינהל אכיפה וזרים ברשות האוכלוסין וההגירה שילוו אותו עד לצרפת, שם ממתינים לו אישתו וילדיו".

שרת הפנים שקד הוסיפה: "היום בשעה טובה מוצה הדין עם הטרוריסט סלאח חמורי והוא גורש מישראל. מדובר בתהליך ארוך וממושך, וזה הישג אדיר שרגע לפני סיום תפקידי הצלחתי להביא לגירושו, בכלים שעמדו לרשותי, ולקדם את המאבק בטרור. אני מקווה שהממשלה הנכנסת תמשיך בקו הזה ותגרש מחבלים מישראל".
 

תגיות:איילת שקדטרור

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה