פעילות הידברות

כך תצטרפו למבצע סודי במדינת אויב

סיפורן הבלתי ייאמן של נשים יהודיות המתגוררות במדינת אויב ופנייתן הנרגשת הגיעה ל'הידברות' # כך נוכל לסייע להן ביעד הנשגב של שמירה על טהרת המשפחה וקדושת הבית היהודי

  • כ"ו כסלו התשפ"ג
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

כן, הכותרת אולי נשמעת לכם גרנדיוזית או כזו שלקוחה מתוך סיפורי מדע בדיוני, אבל היא מדויקת לחלוטין: יש לכם אפשרות להצטרף למבצע נדיר מסוגו וסודי במדינת אויב, תוך כדי זיכוי הרבים והושטת יד לאחיותינו בנות ישראל המתגוררות באותה מדינה.

מדובר על פעילות מדהימה של מחלקת 'מתחברות' מבית 'הידברות'. למחלקה הגיעו לאורך השנים פניות מעבר למסך הברזל, מנשים יהודיות המתגוררות באותה מדינה, שאסור לחשוף כאן פרטים עליה מסיבות מובנות, כאשר הן מתחננות לעזרה ולסיוע לצורך שמירה על קדושת הבית היהודי וטהרת המשפחה. במצבן הנוכחי, כל הליכה לטבילה מהווה סכנת נפשות של ממש, בהעדר מקווה כשר ומהודר בסמיכות אליהן.

ב'הידברות' לא חשבו פעמיים ונזעקו מיד לסייע. בימים אלו עורכת 'הידברות' מגבית חנוכה מיוחדת, שנועדה להאיר את החשכה עבור אותן נשים, לסייע להן במטרה הנשגבת ולהקים להן מקווה כשר ומהודר. מפאת המורכבות, מתנהל מבצע חוצה יבשות נרחב, כדי להעביר את המימון וההדרכה הנחוצים לתוככי אותה מדינה.

בחג החנוכה אנחנו חוגגים את הניצחון על מלכות הרשעה, הקמת המקווה הזה תהיה הניצחון הפרטי של כולנו על המלכות הרשעה. חייגו עכשיו 073-222-1212 או לחצו כאן.

לפניה למחלקת מתחברות: טלפון: 02-6301516 וואטסאפ - קו חם 052-9551567 או במייל: mit@htv.co.il

תגיות:פעילות הידברותטהרת המשפחה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה