חדשות בארץ

בעקבות העדויות הקשות של עדי התביעה: האם יבוטל כתב האישום נגד נתניהו?

סנגוריו של נתניהו נערכים לביטול כתב האישום בתיק 4000, בעקבות העדויות הקשות של עדי התביעה על כך שחשו מאוימים ומותקפים מצד הפרקליטות

  • כ"ז כסלו התשפ"ג
אא

סנגוריו של ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו נערכים להגשת בקשה לביטול האישום נגדו, זאת בעקבות עדויותיהם של עדי התביעה שטוענים לאיומים כלפיהם ו"תפירת תיק" של הפרקליטות – כך דווח הבוקר (רביעי) ב-N12. יודגש כי רק לעיתים רחוקות במיוחד מתקבלת טענה כזו.

גם סנגוריהם של בני הזוג אלוביץ' הגישו בקשה ארוכה וחריפה ל'הגנה מן הצדק', ובה מאות עמודים שמתארים את התנהלות הפרקליטות בחקירתה. לטענת הסנגורים, ההחלטה על כתב האישום היתה ברורה עוד לפני העדויות. "המקרים מוכיחים שבפרקליטות חיפשו את הראש של נתניהו והיו מוכנים לשם כך ללחוץ על העדים ואף לאיים עליהם", לשון הסנגורים.

טענותיהם של הסנגורים זהות לדברים הקשים שאמרו עדי התביעה יפעת בן חי שגב, מימון שמילה ודוד שרן.

כזכור, אתמול ביקשה הפרקליטות מבית המשפט להכריז על שרן, ראש הסגל לשעבר של נתניהו, כ"עד עוין". זאת לאחר שבפתח דבריו תקף בחריפות את הפרקליטות והמשטרה, באומרו: "אני מרגיש תחת איום, תקפו אותי והטרידו אותי". זהו העד השלישי שהפרקליטות מבקשת להכריז עליו כעד עוין אחרי שלמה פילבר ויפעת בן חי שגב.

תיק 4000 החל כחקירה פלילית בחשד שראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו פעל מתוך ניגוד עניינים בכך שסייע לשאול אלוביץ', בעל השליטה בקבוצת "בזק", ובתמורה קיבל סיקור חיובי באתר "וואלה", שהיה בשליטתו של אלוביץ'.

תגיות:משפט נתניהובנימין נתניהותיק 4000

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה