חדשות בארץ

נתניהו שוחח עם נשיא מצרים: "לקדם את היחסים הבילטרליים"

נשיא מצרים, עבד אל-פתאח א-סיסי, בירך את ראש הממשלה בנימין נתניהו על הקמת הממשלה החדשה. נתניהו נועד עם ראש המוסד דדי ברנע לפגישת עבודה ראשונה

נתניהו וא-סיסי, ארכיון (צילום: אבי אוחיון, לע"מ)נתניהו וא-סיסי, ארכיון (צילום: אבי אוחיון, לע"מ)
אא

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח היום (ראשון) עם נשיא מצרים עבד אל-פתאח א-סיסי. מלשכת ראש הממשלה נמסר כי "הנשיא א-סיסי בירך את ראש הממשלה נתניהו על הקמת הממשלה החדשה".

"שני המנהיגים הביעו את רצונם לקדם את היחסים הבילטרליים בין מצרים לישראל בכל המישורים, כולל בהתייחסויות להתפתחויות בזירות הבין-לאומית והאזורית. שני המנהיגים הדגישו את החשיבות של קידום שלום, יציבות וביטחון לטובת שני העמים ועבור כל עמי המזרח התיכון".

אמש דווח כי נשיא איחוד האמירויות, שייח' מוחמד בן זאיד, התקשר לנתניהו ובירך אותו על הקמת הממשלה. בלשכת נתניהו ציינו כי "הנשיא חזר על הזמנתו לביקור רשמי של ראש הממשלה ורעייתו באיחוד האמירויות, והשניים סיכמו שביקור זה ייעשה בהקדם".

בתוך כך, נתניהו קיים היום פגישת עבודה ראשונה עם ראש המוסד דדי ברנע. על פי הודעת לשכתו, במסגרת הפגישה שנערכה במטה המוסד "עודכן ראש הממשלה נתניהו על כלל הסוגיות המודיעיניות והמבצעיות השוטפות בכלל, ובפעילות המוסד בנוגע לסוגיית איראן בפרט".
 

תגיות:המוסדמצריםעבד אל-פתאח א-סיסיבנימין נתניהודדי ברנע

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה