חדשות בארץ

אביו של הדר גולדין זועם: "התנהלות מחפירה"

שמחה גולדין, שגופתו של בנו הדר הי"ד מוחזקת בידי חמאס מעל 8 שנים, תוקף בכאב: "לא ייתכן ששולחים חיילים להגן עליהם, והצבא לא מחזיר אותם חזרה"

  • י"א טבת התשפ"ג
(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)
אא

יותר מ-8 שנים חלפו מאז מבצע "צוק איתן", והדר גולדין ואורון שאול הי"ד לא הגיעו לקבר ישראל: דו"ח מבקר המדינה שפורסם אתמול (שלישי) חשף שורה של ליקויים בפעילותו של מתאם השבויים והנעדרים, האחראי להשבתם של חללי צה"ל הביתה.

שמחה גולדין, אביו השכול של סגן הדר גולדין הי"ד, שגופתו מוחזקת בידי חמאס ברצועת עזה, אמר הבוקר ל-ynet כי "ההתנהלות היתה מחפירה לאורך כל הדרך. זה מה שאמרנו כל הזמן וצדקנו".

"העניין שלנו הוא לא אם הוא מקבל שכר או לא. השאלה שלנו היא מדוע הוא מקבל שכר, כשכל אלה שהיו לפני הסתפקו במשכורת שלהם, או עבדו בהתנדבות. מה משמעות השינוי המהותי הזה? ברגע שהפכו אותו לעוד פקיד שמקבל שכר, אז רוקנו את התפקיד הזה מתוכן", תקף גולדין. "תקראו את הדו"ח בעיון ותבינו עד כמה ההתנהלות שם הייתה מחפירה".

משפחת גולדין דורשת שיווצר מצב שיהיה אפשר ללחוץ על חמאס לנהל משא ומתן, להביא את החיילים חזרה, וגם את האזרחים הישראלים המוחזקים בידיהם.

האב השכול התייחס לפעולותיו של מתאם השבויים הנעדרים האחרון: "התרענו עליה במשך שנים", אמר. "ברמה העקרונית הדוח אמר שההגדרה של התפקיד היה להתוות עקרונות לניהול מו"מ להשבת השבויים. לא צריך מתאם. זה יכול להיות כל אדם שזו המטרה לנגד עיניו, שיבין שזו המשימה שלו להשיב את השבויים והנעדרים, ולא להנציח את המצב".

גולדין פנה בדבריו לשר הביטחון הנכנס יואב גלנט ולראש הממשלה בנימין נתניהו: "תפעילו את כל הכלים שיש לנו, ויש לנו מאות מנופים על עזה בשביל לסיים את העניין הזה, ולא לפחד מחמאס. אנחנו מקבלים תמיכה עצומה מהאזרחים שמבינים שלא ייתכן ששולחים חיילים להגן עליהם, והצבא לא מחזיר אותם חזרה".

תגיות:הדר גולדיןשמחה גולדין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה