מעניין

צבע את הכלב שלו בצהוב, והרשת זועמת: "זו אכזריות"

הרשת זועמת לאחר שבעל חנות חיות בפלורידה צבע את גור הכלבים שלו בצהוב ואדום

אא

הרשת זועמת על גבר בשם אריק טורס מפלורידה - שצבע את כלבו בצהוב בוהק ואדום, כדי שייראה כמו הבובה היפנית 'פיקאצ'ו'. 

התגלית התאפשרה לאחר שטורס הגיע עם כלבו למשחק כדורסל של NBA, ומצלמתו של פרשן הכדורסל - לכדה את הכלב הבולט ויוצא הדופן. 

בתגובה לתמונה שנגלתה לנגד מיליוני אנשים בטלוויזיה, אמר השדרן: "לא נראה לי שהכלב הזה חם בעצמו על עבודת הצבע", וסרטון הכלב הצהוב מיד הפך לוויראלי ברחבי העולם. 

כשנשאל טורס מדוע עשה זאת הוא השיב 'קצרות' כי הוא חושב שזה משעשע, אך בתגובה לכך הרשת יצאה נגדו עם שלל תגובות מכפישות, שטענו כי מעשהו זו גורם לנזק בלתי הפיך לכלב. "צבע זה כימיקל, וכלבים בהחלט יכולים למות מזה", כתב גולש אחד. 

"מי יודע מה הכלב מרגיש עכשיו בגופו שהוא פשוט לא יכול להגיד במילים", כתבה תגובה אחרת ואחרת הוסיפה כי בכלל מדובר במעשה לא חוקי. 

ועד כמה חזק כוחן של הרשתות החברתיות? גולשים רבים טענו כי יש לקנוס אותו, וזה אכן עבד והוא קיבל קנס של 200 דולר על המעשה. "לא התכוונתי לפגוע בכלב שלי ובטח לא ברגשות של אף אחד", אומר טורס כעת. "בסך הכל רציתי לשמח את הבת שלי, כי היא אוהבת את הכלב פיקאצ'ו. לפני שעשיתי את זה ביררתי שזה לא גורם שום נזק לכלב, ולא צבעתי אותו לבד, אלא שלחתי אותו לבעל מקצוע בקליפורניה, שזה העיסוק שלו. לא ידעתי שאני עושה משהו לא חוקי".

"אני יודע שגורים הם מאוד עדינים ומערכת החיסון שלהם חלשה ומתפתחת תוך כדי גדילה, כך שזה טבעי להם להיות חולים לפעמים. אבל הצבע הזה היה בטוח אפילו לאכילה".

אבל בעוד הטענות שלו נשמעות 'הגיוניות' לחלק מהציבור - הרשויות כבר לא 'קונות' את הסיפורים של טורס. בהיותו בעלים של חנות חיות בפלורידה, היו 16 מקרים שבהם לקוחות שלו התלוננו על כך שבעלי החיים שלהם חלו, לאחר שהשתמשו במוצריו. 

"אם אתם בכל זאת חוששים", הוא קורא לרשויות שמבקשות כעת לבדוק אותו 'בציציות' - "אתם יכולים לעשות מחקר, בדיוק כמו שאני עשיתי, ולהבין מה באמת קרה ומאיפה בכלל הגיע הצבע הזה. זה צבע שאמור להיעלם לגמרי תוך חצי שנה".

תגיות:רשתמענייןכלב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה