חדשות בארץ

משה צ'יקו אדרי ימונה למנכ"ל הכנסת

יו"ר הכנסת אמיר אוחנה הודיע על החלטתו למנות את ניצב (בדימוס) משה (צ'יקו) אדרי למנכ"ל הכנסת. אדרי: "זכות גדולה עבורי לשרת את המדינה ברשות המחוקקת"

משה (צ'יקו) אדרי (צילום: דוברות)משה (צ'יקו) אדרי (צילום: דוברות)
אא

יו"ר הכנסת אמיר אוחנה הודיע היום (שני) על החלטתו למנות את ניצב (בדימוס) משה (צ'יקו) אדרי לתפקיד מנכ"ל הכנסת.

אדרי (55), נשוי ואב לשלושה, מתגורר בכפר אורנים. לאחר שירותו הצבאי, אותו סיים כסגן מפקד סיירת גולני, התגייס למשטרת ישראל בה שירת במשך 28 שנים וכיהן בתפקידי שטח, ניהול וקצונה בכירים, בהם: ראש אגף התנועה, מזכיר ביטחוני וראש המטה המבצעי לשר הבט"פ, מפקד מחוז ירושלים ומפקד מחוז תל אביב. לאחר פרישתו מהמשטרה, מונה אדרי למנכ"ל המשרד לביטחון הפנים, תפקיד אותו מילא בין 2021-2018. מינויו של אדרי למנכ"ל הכנסת כפוף לאישור ועדת הכספים.

"ניצב (בדימוס) משה (צ'יקו) אדרי הוא אדם עתיר זכויות ששירת את מדינת ישראל וביטחונה במשך כשלושה עשורים", מסר אוחנה. "הוא מביא עמו ניסיון ניהולי עשיר אותו צבר במגוון רחב של תפקידים, ורקע משמעותי בהובלת פרויקטים ובתהליכים מורכבים הנוגעים לעבודת הכנסת והממשלה. כישוריו, ניסיונו והבנתו בתחום יסייעו רבות לעבודתה השוטפת של הכנסת ולהצלחתה. אני מודה לצ'יקו שנענה בפעם הרביעית בחייו להיקרא לדגל שירות המדינה ומאחל לו הצלחה רבה".

אדרי הודה לאוחנה על האמון שנתן בו: "כמי שהקדיש את כל חייו לשירות המדינה, זו זכות גדולה עבורי לשרת אותה כעת ברשות המחוקקת. יחד עם ראשי האגפים, עובדות ועובדי הכנסת המסורים נפעל להצלחתו של בית המחוקקים למען אזרחי ישראל כולם".

תגיות:הכנסתמשה אדריאמיר אוחנה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה