חדשות בארץ

הנשיא הרצוג קיבל את כתב ההאמנה של שגריר טורקיה לישראל

לראשונה מאז חידוש היחסים בין שתי המדינות, הנשיא הרצוג קיבל את כתב ההאמנה של שגריר טורקיה לישראל: "נפעל תוך כבוד הדדי למען עתיד טוב יותר לאזרחינו ולאזורנו"

(צילום: חיים צח, לע"מ)(צילום: חיים צח, לע"מ)
אא

לראשונה מאז חידוש היחסים הדיפלומטיים המלאים בין ישראל וטורקיה באוגוסט 2022, נשיא המדינה יצחק הרצוג קיבל היום (רביעי) את כתב ההאמנה של השגריר הטורקי לישראל, שאקיר אוזקן טורונלר.

בנאומו בטקס אמר הרצוג: "אין זהו סוד שמדינת ישראל, וגם אני באופן אישי, מייחסים חשיבות גדולה מאוד למערכת היחסים ההיסטורית שלנו עם טורקיה. אלו קשרים שידעו בעבר גם משברים, אך מצויים כעת, לשמחתנו, במגמה מעודדת מאוד. ישראל וטורקיה יכולות וצריכות לשתף פעולה בתחומים רבים שיביאו רווחה, קידמה וצמיחה לשתי המדינות ולשני העמים".

"הנשיא ארדואן הדגיש בשנה האחרונה, גם בשיחותיו איתי וגם פומבית לא אחת, עד כמה הוא מכיר בחשיבותה של השותפות בין ישראל לטורקיה. אני מבקש בהזדמנות הזו כנשיא מדינת ישראל להזמין את הנשיא ארדואן לביקור בישראל – ביקור שיתרום להעמקת הקשרים ושיתופי הפעולה בין מדינותינו".

"אני בטוח כי כולנו נמשיך לפעול לחיזוק היחסים בין המדינות, ונפעל תוך כבוד הדדי ושילוב זרועות, למען עתיד טוב ומבטיח יותר לאזרחינו ולאזורנו", סיכם הרצוג.

לפני כשבועיים הגישה שגרירת ישראל לטורקיה, אירית ליליאן, את כתב ההאמנה לנשיא הטורקי רג'פ טאיפ ארדואן, בטקס בארמונו שבאנקרה. הטקס התקיים אחרי למעלה מארבע שנים בהן לא היה שגריר ישראלי בטורקיה. השגריר הקודם איתן נאה גורש מהמדינה במאי 2018.

תגיות:טורקיהיצחק הרצוג

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה