חם ברשת

נטלי דדון מתחזקת ומחזקת: "השיח הנשמתי שלנו עם עצמנו - הוא הקדושה שבנו"

נטלי דדון בפוסט שלא יותיר אתכם אדישים: "הקונפליקטים הפנימיים מתקיימים בנו בכל רגע בערך, וככל שהניסיון שמגיע יותר קשה - כך הוא יותר עוצמתי. ומהדרך אל ההחלטה, אני לומדת על עצמי יותר"

אא

נטלי דדון ממשיכה לחזק את הגולשים ברשתות החברתיות. 

בסרטון מדהים שבו היא לכאורה מנהלת דיון דואלי עם עצמה, היא מציבה את הדילמה שיש לכל סלב שמתחזק ברוחניות ומבין לפתע מה יותר חשוב ממה - קמפיין ששווה 600 אלף ש"ח אל מול שיקולים אחרים, רוחניים יותר.

"בעולם מתוקן כולנו היינו רוצות להגיד לא ל-600 אלף שקל בקלות, אבל בעולם האמיתי יש המון גורמים ומשתנים שמשפיעים על ההחלטות שלנו. אבל בואו נניח רגע בצד את הכסף ואת העובדה שיש לו השפעה על ההחלטה ואפילו, בואו נניח בצד את ההחלטה עצמה ונשים במרכז את הדרך אל ההחלטה - שהרי היא המשמעותית והמשפיעה באמת. 

"התהליך הפנימי, ההתחבטות שאנו חווים, הוא שיח שהשותפים בו הם הצד הגשמי והצד הרוחני שבנפשנו. בין מה שאני העצמי שלי חושבת יודעת ורוצה, לבין מה ששאר העולם חושב ומצפה.

"ויש לפעמים פער גדול. הקונפליקטים הפנימיים מתקיימים בנו בכל רגע בערך, וככל שהניסיון שמגיע יותר קשה - כך הוא יותר עוצמתי. ומהדרך אל ההחלטה, אני לומדת על עצמי יותר. במסע שלי בחרתי מה שבחרתי עם נאמנות גדולה לקול הפנימי שבי".

 

"אבל זה לא העיקר", היא מסכמת. "העיקר הוא שבכל פעם צללתי אל תוך הפנימיות שלי, ולמדתי להכיר את עצמי יותר. השיח הנשמתי שלנו עם עצמנו הוא הקדושה שבנו". 

תגיות:מדהיםרוחניותנטלי דדוןנפש אלוקית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה