חדשות בארץ

שמעון, שאיבד את בנו וכלתו בפיגוע, משחזר: "ראיתי הכל מהחלון"

אביו של אלי מזרחי הי"ד, שמעון, משחזר את הטבח בו נרצחו בנו וכלתו: "המחבל נכנס לאוטו, כנראה החליף מחסנית, ירה בהם והרג אותם"

  • ז' שבט התשפ"ג
(צילום: אוליבייה פיטוסי / פלאש 90)(צילום: אוליבייה פיטוסי / פלאש 90)
אא

יממה לאחר הפיגוע הרצחני, ושכונת נווה יעקב מנסה להתאושש: שמעון מזרחי, שאיבד בפיגוע את בנו אלי וכלתו נטלי, שחזר הבוקר (ראשון) בראיון ל'חדשות הבוקר' של קשת את הטבח הנורא שהתרחש מתחת לביתו. "ישבנו לארוחה ובסביבות השעה 20:00-20:10, לא יודע בדיוק על השעון, שמענו יריות. הסתכלנו מהחלון וראינו מחבל יורה".

"הבן שלי ואשתו באו לחלון, ראו את המחבל יורה ושניהם קפצו למטה. הם רצו לעזור לאנשים פצועים ולא ידעו שזה המחבל שעמד שם. הם רצו אל המוות. כשהבן שלי ואשתו ניסו לעזור לפצועים שהיו על הרצפה, המחבל הוציא את הנשק, נכנס לאוטו שם חיכה לו עוד מישהו, כנראה החליף מחסנית, וירה בהם. הרג אותם, את שניהם. אני ראיתי את כל היריות האלה, ראיתי את האירוע, מההתחלה ועד הסוף. ראיתי הבזקים של כדורים מעל החלון שלי וכופפתי את הראש".

האב השכול תיאר את רגעי האסון: "צעקתי את השמות שלהם, אבל הם לא ענו לי. הוא ירה, כופפתי את הראש שלא אקבל כדור. ראיתי את הבזק הכדורים".

לדבריו, הוא ראה את המחבל שלבש בגדים שחורים. "ממש ראיתי אותו, בן אדם לבוש שחור. הוא ניגש לאוטו, היה עוד נהג שמה. הוא הביא משהו מהאוטו, כנראה עוד נשק, ואז התחילו היריות. 20-30 יריות".

האב השכול מתח ביקורת חריפה על המשטרה: "התקשרנו למשטרה אבל 20 דקות על השעון אף אחד לא בא. לא מד"א ולא המשטרה. 20 דקות".

בינתיים הופסקו היריות, וככל הנראה המחבל גמר את המחסנית, נכנס לרכב ונמלט. "ירדתי למטה לחפש את הבן שלי ואשתו ולא מצאתי. עשיתי סיבוב ובינתיים המשטרה סגרה את כל המקומות. ניסיתי לדבר עם קצינה אחת שאמרה, 'אני אברר'. שעה וחצי רצתי אחריה, אמרתי לה שאני לא מוצא את הבן שלי. 'אני אחזור אליך'. לא אמרו לי כלום. בסוף אמרו שנטלי נמצאת בהר הצופים והבן שלי בשערי צדק".

"לא אמרו לי כלום. ראיתי גופות מכוסות, שעה וחצי חיפשתי את הבן שלי, הוא לא נמצא. זה לא יכול להיות. אם היה בסדר הוא ואשתו היו עולים לבית. נסענו לשערי צדק, דיברו איתנו ואמרו שהוא נפטר. עשו לו החייאה באמבולנס ולא הצליחו. היו מיליון טלפונים, לא ידעתי מה להסביר. לא ידענו. רק ב-3:00 לפנות בוקר הראו לנו את הגופה וזיהינו אותו".

תגיות:פיגוענווה יעקב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה