חדשות בארץ

שיקלי תוקף: "הרשות הפלסטינית – מקור הטרור. האויב הגדול ביותר של ישראל"

"הישות המדינית האנטישמית ביותר על פני כדור הארץ זאת הרשות הפלסטינית", אמר השר שיקלי. "לו הייתי יושב בקבינט, הייתי מבקש לדרוש סנקציות ופעולות, ולא נגד המפגע הבודד, אלא נגד הרשות הפלסטינית"

  • ז' שבט התשפ"ג
עמיחי שיקלי (צילום: תומר ניוברג / פלאש 90)עמיחי שיקלי (צילום: תומר ניוברג / פלאש 90)
אא

השר לשוויון חברתי והתפוצות עמיחי שיקלי מהליכוד אמר הבוקר (ראשון) ל-ynet כי יש לבחון "חלופות לרשות הפלסטינית", שלדבריו היא "מקור הבעיות והטרור". את הדברים אמר השר בעקבות הפיגוע הרצחני בליל שבת בירושלים, והחלטת הקבינט יממה לאחר מכן – לאטום את בית המחבל.

שיקלי הוסיף: "הישות המדינית האנטישמית ביותר על פני כדור הארץ זאת הרשות הפלסטינית, ש-93% מהאוכלוסייה בה דוגלים בעמדות אנטישמיות". הוא שלח אצבע מאשימה לעבר הרש"פ ואבו מאזן העומד בראשה: "הכתובת היא הרשות הפלסטינית עצמה והעומד בראשה, שהוא מכחיש שואה מוצהר, שבאדמת גרמניה האשים את ישראל בביצוע 50 שואות".

שיקלי זעם על המשכורות למחבלים שמעניקה הרשות הפלסטינית: "יש לה את החוק, שככל שאתה רוצח יותר יהודים, כך תקבל יותר כסף. היא מקור הבעיות. אני רואה את הרשות הפלסטינית כיישות ניאו-נאצית בהווייתה ובתפיסתה. לו הייתי יושב בקבינט, הייתי מבקש לדרוש סנקציות ופעולות, ולא נגד המפגע הבודד, אלא נגד הרשות הפלסטינית".

"אני חושב שהרשות הפלסטינית, נכון להיום, היא האויב של מדינת ישראל", הדגיש שיקלי. "עוד אין לנו שום הסכם שלום איתה. מדובר בישות אויב, ישות עוינת ואנטישמית עד העצם, וצריך לבחון חלופות לרשות הפלסטינית".

תגיות:הרשות הפלסטיניתטרור

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה