חדשות בארץ

סיכום חדשות השבת: סוכל פיגוע בשכם, תפילה בכותל לרפואת פצוע הפיגוע

בן גביר ישקול להתפטר אם לא יצליח להוביל שינוי משמעותי, שביתה מחר בתיכונים, רחובות בתל אביב נחסמו לקרא הפגנת השמאל. קבלו את סיכום חדשות השבת

  • י"ג שבט התשפ"ג
אא

בליל שבת: ניסיון פיגוע סמוך לשכם. מחבל בן 25 מג'דידה, הגיע לאזור הכניסה לעיר באמצעות מונית, וניסה ניסה לחטוף נשק מחייל בכניסה לעיר שכם. החייל ביצע נוהל מעצר חשוד ונטרל אותו. בחסדי שמים אין נפגעים לכוחותינו.

תפילת רבים לרפואת הקצין שנפצע בשבת שעברה: משפחתו של הקצין, שנפצע בפיגוע בעיר דוד בשבת האחרונה, עדכנה על החמרה במצבו, וביקשה מהציבור הרחב לעשות מאמץ ולהגיע לתפילת רבים ברחבת הכותל המערבי הערב (מוצאי שבת) בשעה 22:00, בזעקה לרפואתו. התפילה תתקיים בהשתתפות רבנים ותלמידי חכמים. אנא התפללו לרפואת נדב חיים בן אירית חיה בתוך שאר חולי עמו ישראל. להרחבה, לחצו כאן.

סקר מנדטים: חודש אחרי השבעתה של ממשלת נתניהו, סקר מנדטים שנערך על ידי מכון 'מדגם' בראשות מנו גבע עבור חדשות 12 מעלה כי לו הבחירות היו נערכות היום, גוש הימין היה נחלש מעט ומגיע ל-62 מנדטים. הליכוד היתה יורדת מעט ל-30, יש עתיד – 24, ומפלגת העבודה בראשות מרב מיכאלי לא היתה עוברת את אחוז החסימה.

אימה באוסטרליה: נערה בת 16 הותקפה על ידי כריש ומתה. הכריש תקף את הנערה בנהר סוואן בעיר פרת'. היא רכבה על אופנועי ים וייתכן שהותקפה כאשר ירדה למים.

רחובות בתל אביב ייחסמו לקראת הפגנת השמאל: בין היתר, יחסמו הרחובות קפלן, דה וינצ'י, לסקוב, דובנוב, אבן גבירול, דיזנגוף, שדרות חן, מרמורק, רוטשילד, קרליבך, גבעת התחמושת וכן העליות למחלף השלום בנתיבי איילון.

בן גביר ישקול להתפטר אם לא יצליח להוביל שינוי משמעותי: השר אמר בשיחות סגורות כי אם בתוך שמונה חודשים לא יצליח להוביל שינוי משמעותי בתוך 8 חודשים - הוא ישקול את התפטרותו.

שביתה בתיכונים: ארגון המורים מאיים כי מחר יקיים שביתת אזהרה בבתי הספר העל יסודיים, זאת על רקע המשבר מול משרדי האוצר והחינוך סביב שכר המורים. משרד החינוך בתגובה הבהיר כי מחר חטיבות הביניים לא ישבתו.

לדברי המשרד בית המשפט קבע כי ליו"ר ארגון המורים רן ארז אין סמכות להשבתה של חטיבות הביניים.

תחזית לשבוע הקרוב:מזג אוויר הסוער יימשך גם בשבוע הקרוב. גשמים ירדו בכל רחבי הארץ, שלג ירד בחרמון וצפוי להגיע גם לפסגות הגבוהות של הרי המרכז.

יום ראשון: בצפון הארץ יתכן גשם מקומי. בחרמון ירד שלג. לאורך מישור החוף ינשבו רוחות ערות. במרכז הארץ ובדרומה תורגש עליה בטמפרטורות.

יום שני: במהלך הבוקר יחל לרדת גשם לפרקים בצפון הארץ ובמישור החוף וייתכנו סופות רעמים יחידות. בהמשך היום הגשם יתפשט בהדרגה למרכז הארץ ועד לצפון הנגב. בחרמון ירד שלג. קיים חשש משיטפונות במדבר יהודה וים המלח. ברוב אזורי הארץ ינשבו רוחות דרום מערביות חזקות ובדרום הארץ יתחוללו סופות חול מקומיות. תחול ירידה בטמפרטורות וייעשה קר מהרגיל לעונה.

יום שלישי: מצפון הארץ ועד צפון הנגב ירד גשם לפרקים מלווה בסופות רעמים יחידות. במדבר יהודה וים המלח חשש לשיטפונות . ינשבו רוחות מערביות חזקות. בפסגות הגבוהות של הרי הצפון והמרכז יתכן שלג. בדרום הארץ יתכן אובך. ירידה נוספת בטמפרטורות.

יום רביעי: מצפון הארץ ועד צפון הנגב צפוי גשם מקומי ברובו קל ויוסיף להיות קר מהרגיל לעונה. בפסגות הגבוהות של הרי הצפון והמרכז עדיין יתכן שלג קל. על פי חלק מהמודלים, שלג צפוי לרדת ביום רביעי גם בירושלים, אך לא צפוי להיערם.

תגיות:חדשות השבתסקר מנדטים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה