חדשות בארץ

נתניהו נטע עץ בנווה יעקב: "התשובה ההולמת לטרור – להעמיק שורשים בארצנו"

ראש הממשלה בנימין נתניהו וראש העיר ירושלים משה ליאון נטעו עץ זית סמוך למקום הפיגוע בו נרצחו שבעה בני אדם: "העץ הזה הוא עץ חיים – הם באים לזרוע מוות, ואנחנו נוטעים חיים"

(צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ)(צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ)
אא

ראש הממשלה בנימין נתניהו וראש העיר ירושלים משה ליאון נטעו הבוקר (שני) עץ זית, לרגל חג ט"ו בשבט, בשכונת נווה יעקב בירושלים, בסמוך למקום הפיגוע בו רצח מחבל שבעה בני אדם. לאירוע הוזמנו משפחות הנרצחים בפיגוע, וכן שוטרים, חובשים, פרמדיקים ואנשי זק"א שנכחו בזירת הפיגוע.

"משפחות שכולות יקרות, אני יודע את הייסורים שאתן עוברות", אמר נתניהו. "לבנו אתכן, לבו של כל העם. העץ הזה הוא עץ חיים – הם באים לזרוע מוות, ואנחנו נוטעים חיים. לפני ימים אחדים הם קטלו שבעה מיקירינו, והנה אנחנו, ימים אחדים לאחר מכן, מעמיקים שורשים בארצנו".

"אנחנו יודעים שהתשובה ההולמת לטרור זה להלום בטרור ולהעמיק את השורשים באדמת המולדת. להלום בטרור אנו עושים. יום לאחר המקרה בו ניסתה חוליה של מרצחים לבצע רצח נוסף בצומת אלמוג במסעדה, לרצוח עשרות אזרחים ישראלים, והם נכשלו בדרך נס, והנה היום כוחות של צה"ל בשילוב השב"כ חיסלו חמישה מהמחבלים הללו, שניים מהם ניסו לבצע את הפיגוע בצומת אלמוג".

"התשובה ההולמת לטרור היא להלום בטרור ולנטוע שורשים עמוק בארצנו. זה מה שאנחנו עושים היום כאן בנווה יעקב, זה מה שאנחנו עושים בחלקים נרחבים של הארץ. לא עוצרים נטיעות, ממשיכים במלוא הקצב. הנה אתמול, ערב ט"ו בשבט, גם נטענו עץ נוסף, את היישוב חנון בעוטף עזה. זו התשובה שלנו, וכך נמשיך".

"אני מחבק אתכן, משפחות יקרות. אנחנו נתגבר יחדיו. זכר יקיריכן לעולם יישאר עמכן, לעולם, וגם איתנו. אבל התשובה ההולמת למדינת ישראל היא התעמקותו של עם ישראל כאן בארצנו. יהי זכרם ברוך".

ראש העיר ירושלים, משה ליאון, אמר: "הרצח הארור שהתרחש כמה מטרים כאן נועד לשבור אותנו, אבל כוחנו באחדותנו ואף מחבל לא ישבור אותנו. משפחות יקרות, אף אחד לא יחזיר את האובדן הקשה שאתם חוות, אבל הכוח הוא האחדות, הליכוד, הביחד. שלא תדעו עוד צער".

תגיות:ט"ו בשבטמשה ליאוןבנימין נתניהוהפיגוע בירושלים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה