חדשות בעולם

הרשת זועמת: חברת קונגרס שהציגה עצמה כיהודייה - התגלתה כנכדה של נאצי

נתפסה על שקר: חברת קונגרס שמייצגת את פלורידה התראיינה לאתר יהודי בארה"ב, שם הציגה את עצמה כבת למשפחה יהודית אלא שה'וושינגטון פוסט' חושף כעת אמת אחרת לגמרי לגביה 

אא

אנה פאולינה לונה, חברת קונגרס ממוצא מקסיקני שמייצגת את פלורידה בקונגרס האמריקני - עלתה השבוע לכותרות והצליחה לעשות בהן שמות, לאחר שנתפסה בשקר מובהק בנוגע לזהות ה'יהודית' שלה. 

לונה, סיפרה בראיון ל-JEWISH INSIDER כי היא מציגה את עצמה בתקשורת כנוצריה, אך למעשה משפחתה יהודייה. 

אלא שבבדיקה של ה'וושינגטון פוסט' דווח כי סבה מצד אביה ששמו היה היינריך מאייהופר, הוא לא אחר מאשר נאצי ששירת בכוחות המזוינים של גרמניה הנאצית בשנות הארבעים. 

בשנת 2021 פרסמה לונה פוסט שהשמיץ את הנאצים ברשתות החברתיות. מאוחר יותר, כתבה פוסט נגד אמריקאים ש'סומנו' היות ולא קיבלו חיסון נגד הקורונה, ואמרה כי הסימונים האלה מזכירים לה את היהודים. "מסמנים את האזרחים שלא חוסנו כמו ש היהודים סומנו בטלאי צהוב", צייצה אז. 

מאז שפורסם בדצמבר האחרון שהמחוקק החדש שנבחר ג'ורג' סנטוס, שיקר לגבי 99 אחוזים מהביוגרפיה שלו - התקשורת קצת יותר ביקורתית ולא מקבלת בסלחנות שקרים מעין אלו.  מבין השקרים הרבים שסיפר סנטוס, אחד מהם כרוך בהצגת עצמו כיהודי ובעל סבא וסבתא שברחו מהשואה, זאת למרות שהמחוקק בניו יורק התעקש שהוא מעולם לא אמר שהוא יהודי.

אמה של לונה אמרה שאביה היה "נוצרי שאימץ את האמונה המשיחית", וכך אף גידל את בתו, בעוד ששלושה מבני משפחתה המורחבת של לונה, אמרו שאביה היה קתולי שאביו היגר מגרמניה לקנדה. 

תגיות:יהודיםנאציקונגרס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה