חדשות בארץ

האם השכולה: "התפללו שבעלי יתעורר ויעמוד על 2 רגליים"

מצבו של האב השכול, ששניים מילדיו נרצחו בפיגוע הקשה ברמות, קשה. משפחתו מבקשת להתפלל לרפואתו: אברהם נח בן יהודית שנפצע בפיגוע ברמות קשה אך יציב

  • כ"ב שבט התשפ"ג
(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)
אא

המרכז הרפואי הדסה הודיע היום (שני) כי האב השכול ששניים מילדיו נרצחו בפיגוע הדריסה הועבר לבית החולים הדסה עין כרם להמשך טיפול. מהמרכז נמסר כי האב מונשם ומורדם, מצבו מוגדר קשה אך יציב.

אתמול ביקשה אשתו דבורי להתפלל לרפואתו של בעלה: "תתפללו על בעלי אברהם, שיזכה לעמוד על שני רגליו". אברהם בן ה-42, נפצע ברגליו באורח קשה, ועדיין לא התבשר בבשורה המרה של רצח שני ילדיו.

"הגוף שלו ספג טראומה גדולה והוא עדיין מונשם. הוא לא יודע שום דבר", אמרה. "מקווים שכשהוא יתעורר בבריאות, בורא עולם יתן לו כח לעמוד מול המציאות החדשה".

בשיחה שהעניקה ל-ynet אמרה דבורי כי "זכינו לקבל שתי מתנות מבורא עולם - שני ילדים טובים בעלי מזג נוח וטוב. הם נהרגו בגלל היותם יהודים על ידי מחבל, מתו על קידוש השם. אנחנו רק מקווים שהקורבנות האלה שנלקחו מעם ישראל לא יהיו קורבנות שווא, ואני רוצה קודם כל לנצל את הבמה האישית להתפלל על האבא של הילדים".

עוד הוסיפה דבורי לספר על ילדיה: "יעקב, בן 5, היה ילד ממתק. ילד שכולו היה נתינה, רצון טוב לשמח. הוא תמיד היה אומר תודה. לפני שהם יצאו לאוטובוס, הוא אמר: 'אני לא רוצה לנסוע באוטובוס, אבל אם אמא רוצה אז אני אסע'. אני בטוחה שאם היו שואלים אותו אם הוא מוכן להיות קרבן לכפר על עם ישראל הוא היה מסכים. אותו דבר גם אושי. הוא נולד בתשעה באב, קראנו לו אשר מנחם, על שם המשיח. צחקנו איתו הרבה פעמים שאולי הוא יהיה המשיח. הם ילדים שאהבו לעשות מצוות, ללמוד, היו הולכים עם אבא לבית הכנסת. עכשיו הם למעלה ביחד, בחייהם ובמותם לא נפרדו".

כשנשאלה האם השכולה מאיפה הכוחות להתמודד עם אסון שכזה, ענתה: "מאיפה הכוחות? קודם כל ברוך השם שזכיתי. יש לי משפחה מיוחדת, חינכו אותנו לאמונה בבורא עולם, אמונה שהשם גוזר ומקיים. אנחנו לא במקום של לחפש נקמה".

אנא התפללו לרפואתו השלמה של האב, אברהם נח בן יהודית.

תגיות:תפילהמשפחת פלאי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה