חדשות בארץ

נתניהו ניחם את משפחת פאלי: "מבקש רשות לשים את תמונת הילדים בלשכתי"

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע עם רעייתו שרה לניחום אבלים בבית משפחת פאלי, ששכלה שניים מילדיה בפיגוע הדריסה בירושלים: "בזמן שאויבינו רצחו את שתי הנשמות האלה, כוחותינו היו בטורקיה והצילו חיים"

  • כ"ג שבט התשפ"ג
יעקב ואשר פאלי הי"ד (התמונות - באדיבות המשפחה)יעקב ואשר פאלי הי"ד (התמונות - באדיבות המשפחה)
אא

ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה נתניהו הגיעו הערב (שלישי) לניחום אבלים בבית משפחת פאלי, ששכלה שניים מילדיה בפיגוע הדריסה בשכונת רמות בירושלים.

אם המשפחה, חנה דבורה פאלי, סיפרה לבני הזוג נתניהו על שני ילדיה הקטנים, יעקב בן ה-6 ואשר בן ה-8. היא אמרה כי בני המשפחה מוקפים בתמיכה של עם ישראל, וכי האמונה היא זו שמחזיקה אותם. ראש הממשלה ורעייתו אמרו כי האמונה עוזרת להתגבר על האסון, וציינו שכל עם ישראל מחבק אותם בצערם. 

כשחנה דבורה הראתה את תמונת הילדים, אמר לה ראש הממשלה: "אני מבקש את רשותך לשים את התמונה בלשכתי. הסיפור הנורא הזה יעזור לי להסביר לשועי עולם מה ההבדל בין עם ישראל לאויבינו. בזמן שאויבינו רצחו את שתי הנשמות האלה, כוחותינו היו בטורקיה והצילו חיים".

נתניהו ורעייתו שמעו במהלך ביקור התנחומים על מצבו של אב המשפחה, שעדיין מורדם ומונשם בבית החולים, ואיחלו החלמה מהירה ושלמה. בני המשפחה ביקשו להתפלל לרפואת אברהם נח בן יהודית.

(קרדיט: עמוס בן גרשום, לע''מ)(קרדיט: עמוס בן גרשום, לע''מ)

תגיות:פיגוע דריסהירושליםבנימין נתניהומשפחת פאלי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה