חדשות בארץ

היועמ"שית לבן גביר: "רוצה להיפגש איתך". בן גביר: "בוקר טוב אליהו"

היועצת המשפטית לממשלה מסרבת לאפשר לשר לביטחון פנים לייצג את עצמו באופן פרטי: כל בקשה צריכה להיבחן בנפרד"

  • כ' אדר התשפ"ג
(צילומים: שיר תורם, יונתן סינדל / פלאש 90)(צילומים: שיר תורם, יונתן סינדל / פלאש 90)
אא

היועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב מיארה דחתה הבוקר (שני) את בקשתו של השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, שביקש לייצג באופן פרטי את עצמו ואת משרדו. במכתב ששיגרה לבן גביר כתבה כי בשלב זה לא תוכל לבחון את בקשתו לייצוג פרטי גורף בכל העתירות המוגשות נגדו או נגד משרדו, ואמרה כי כל בקשה צריכה להיבחן בנפרד.

כה כתבה היועמ"שית: "היועצת המשפטית לממשלה היא הפרשנית המוסמכת של הדין עבור הממשלה. חוות דעתה מחייבת ומשקפת את הדין הקיים כל עוד לא קבע בית משפט אחרת". עוד הציעה לבן גביר להגיש בקשה קונקרטית לייצוג עצמאי על כל עתירה, וכל בקשה תיבחן בפני עצמה.

בנוסף כתבה היועמ"שת כי היא מבקשת להיפגש עם השר בדחיפות כדי לשמוע עמדתו לאור העתירות שהוגשו נגד הדחת ניצב עמי אשד מתפקידו כמפקד מחוז תל אביב. ''לשכתי פנתה ללשכתך בבקשה לתאם איתך פגישה בעניין. עד כה לא נענינו. אבקש לתאם איתך בדחיפות ישיבה לצורך ליבון הסוגיות העולות בבקשות'', כתבה בהרב-מיארה.

בן גביר השיב בתגובה: "בוקר טוב אליהו. שמח שאת מבקשת להיפגש איתי אחרי שכבר גיבשת את עמדתך והחלטת להקפיא מינוי ניצב עמיחי אשד למפקד בסיס הדרכה. אין לי אמון בך, בשיקולייך ובהחלטותייך, והגיע הזמן שאפסיק לשמוע באמצעות התקשורת על מכתבים שאת שולחת אליי".

תגיות:איתמר בן גבירהיועצת המשפטית לממשלה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה