חדשות בארץ

מפגין שמאל ביזה את הדגל – סגן ראש העיר הגיש נגדו תלונה

מפגין מטעם השמאל הוריד את הדגל שמתנופף בעיריית באר שבע לחצי התורן כמחאה על הרפורמה המשפטית. סגן ראש העיר הגיש נגדו תלונה במשטרה: "מי בדרך כלל האנשים שפוגעים בסמל המדינה? האויבים שלנו מבחוץ"

  • כ"ג אדר התשפ"ג
צילום מסךצילום מסך
אא

במהלך יום המחאות נגד הרפורמה המשפטית, מפגינים מטעם תנועות השמאל ומפלגות האופוזיציה חסמו כבישים והניפו שלטים נגד השלטון הנוכחי.

בבאר שבע הרחיקו לכת עם המחאה. הבוקר (חמישי) הגיעו מפגינים לעיריית באר שבע, ואחד מהם הוריד את דגל המדינה, שמתנופף בחזית הבניין, לחצי התורן. זאת כמחאה נגד הרפורמה המשפטית: "לא נשתוק מול שקיעת הדמוקרטיה הישראלית", אמרו המפגינים.

את דגל ישראל מורידים לחצי התורן בימי זיכרון ובימים של אבל. המעשה המביש לא עבר בשתיקה, וסגן ראש עיריית באר שבע, שמעון בוקר, הגיש תלונה במשטרה נגד המפגין שהוריד את הדגל. בריאיון למגיש שי גולדן ב"עכשיו 14" אמר בוקר: "אני נסער, אני אגיד לך את האמת. וידאתי שהדגל חזר למקומו הטבי בראש התורן. אנחנו יודעים מי האדם שהוריד את הדגל ומכירים את המפגינים היו איתו", אמר.

עוד הוסיף בוקר: "זה לא קו אדום, זה קו שחור. מי בדרך כלל האנשים שפוגעים בסמל המדינה? האויבים שלנו מבחוץ. המחבלים, הערבים ששונאים אותנו. שיהודי יגע בסמל המדינה? לאן הגענו? אני באמת נסער. יש גבול שאסור לעבור אותו. אני מאד מקווה שבשעות הקרובות יעצר האנרכיסט הזה, מי נוגע בסמל המדינה?", זעם בוקר.

תגיות:הרפורמה המשפטיתהפגנותדגל ישראל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה