חדשות בארץ

מגזין "טיים" פרסם את 50 היעדים הטובים בעולם - ביניהם ירושלים

ירושלים נבחרה לככב כאחת מ-"50 היעדים הטובים בעולם לשנת 2023" של מגזין "טיים". לדברי העורכים, מסלול האופניים שסובב את העיר הינו ייחודי ומרתק

  • כ"ח אדר התשפ"ג
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

מגזין "טיים" פרסם בסוף השבוע האחרון את רשימת "50 היעדים הטובים בעולם לשנת 2023". בין היעדים כלל המגזין את עיר הקודש, ירושלים.

במגזין תואר שביל האופניים סובב ירושלים, שנחנך בספטמבר האחרון. "מי שנוח לו על שני גלגלים יכול לשכור אופניים ולרכוב דרך מנהרת כרם שזה עתה נפתחה והשלימה את שביל סובב ירושלים – מסלול של 42 קילומטרים המאפשר למבקרים להקיף את עיר הקודש בקצב שלהם. ניתן למשל להתחיל בגן החיות התנ"כי שבמערב העיר ולסיים בשער יפו שבמזרחה".

מדובר במנהרת הרכיבה החמישית בגודלה בעולם: "7 מיליון דולר הושקעו כדי להכשיר לרכיבה את המנהרה שנחפרה במקור לצורך העברת קו ביוב", ציינו במגזין.

עורכי המגזין התייחסו אף למגדל דוד: "מי שמעוניין דווקא להיות תייר 'קלאסי' יכול לעשות את דרכו דרך הרחובות המפותלים של העיר העתיקה ולהגיע את מוזיאון מגדל דוד, ששופץ לאחרונה, ומציע תצפית של 360 מעלות".

התיאור על ירושלים מסתיים בהמלצה לבקר בשוק מחנה יהודה: "וללא קשר למסלול", מציינים עורכי המגזין, "רוגלך השוקולד הדביק בשוק מחנה יהודה האהוב שווה עיקוף".

אילת ליבר, מנכ"לית מוזיאון מגדל דוד, הגיבה: "אנו נרגשים להיכלל בנימוקי הבחירה לעיר ירושלים כאחד המקומות הטובים ביותר בעולם של טיים. מוזיאון מגדל דוד, כחלק בלתי נפרד מהעיר ירושלים, מציע תצפית מרהיבה על העיר ומגוון רחב של פעילויות. מזמינים מבקרים מכל רחבי העולם להמשיך ולהגיע לעיר ירושלים וכמובן למוזיאון מגדל דוד".

ראש העיר ירושלים, משה ליאון, התייחס אף הוא לפרסום: "בשנים האחרונות השקיעה עיריית ירושלים משאבים אדירים בפיתוחה וטיפוחה של עיר הבירה. תחום התיירות זכה לתשומת לב מיוחדת ופעולות חסרות תקדים נעשו לשיפור חוויית תיירות הפנים והחוץ והשוטטות בעיר, ויש לכך אינספור דוגמאות - מאירועי תרבות וספורט ברמה בינלאומית, פיתוח תשתיות תחבורה יעילה ונגישה, אטרקציות תיירותיות רבות כגון אוטובוס הקומותיים שהושק לאחרונה, צמיחה בענף המלונאות ועוד מגוון פעולות. התוצאות מדברות בעד עצמן, התיירים מצביעים ברגליים ועתה קיבלה עיר הבירה ירושלים את החותמת היוקרתית של המגזין 'טיים'".

נזכיר כי לפני בשנת 2021 נבחר הנגב לרשימת "100 היעדים הנפלאים לשנת 2021", וב-2019 נבחר מלון הבוטיק "דה ג'אפה" (The Jaffa) ביפו לרשימת "100 היעדים הנפלאים לשנת 2019".

תגיות:ירושליםמגזין טיים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה