חדשות בארץ

מחר – הפגנת ימין מול בית הנשיא: "אסור לוותר על הרפורמה המשפטית"

ארגוני ימין יפגינו מול בית הנשיא בדרישה מהנשיא יצחק הרצוג למשוך ידיו מעיסוק ברפורמה המשפטית: "אין לך מנדט לפסול את בחירת העם"

  • י"א ניסן התשפ"ג
הפגנת הימין בירושלים בשבוע שעבר (צילום: גילי יערי, פלאש 90)הפגנת הימין בירושלים בשבוע שעבר (צילום: גילי יערי, פלאש 90)
אא

בימין ממשיכים במאמצים ללחוץ על הממשלה לקדם את חקיקת הרפורמה המשפטית. לאחר ההפגנות הענק שהתקיימו בשבוע שעבר בירושלים ובתל אביב, מתכוונים ארגוני ימין להפגין מחר (שני) מול בית הנשיא.

כזכור, בבית הנשיא מתקיימות בימים אלו שיחות בין נציגים מהקואליציה ומהאופוזיציה במטרה להגיע לפשרה על הרפורמה. המפגינים ימחו על מעורבותו של הנשיא יצחק הרצוג בסוגיה, וידרשו להשאיר את העיסוק בה במסגרת הכנסת. במודעות שהופצו ברשת לקראת ההפגנה נכתב: "כבוד הנשיא, אין לך מנדט לפסול את בחירת העם. אסור לוותר על הרפורמה המשפטית".

בתוך כך, תנועת הביטחוניסטים תקיים הערב עצרת המונית מול הקריה בתל אביב, בדרישה להוציא את צה"ל מחוץ לוויכוח הפוליטי. זאת על רקע גילויי סרבנות בקרב אנשי מילואים במחאה על קידום הרפורמה המשפטית. העצרת תתכנס בשעה 17:00 ברחבת מוזיאון תל אביב, מול שער שאול. בשעה 17:00 יתחילו המפגינים בצעדה, במהלכה יקיפו את הקריה. בשעה 19:00 יתקיים "טקס השבעה" למדינה ולצבא.

בהודעת התנועה נמסר: "כולנו מתאחדים סביב צה"ל. יחד נקרא להוצאת צה"ל מהקלחת הפוליטית ונחדש את שבועתנו למדינת ישראל וצה"ל. את נוסח השבועה יקרא גיבור ישראל, תא"ל במיל' אביגדור קהלני. אין לנו צבא אחר, אין ציונות על תנאי".

תגיות:הפגנותהרפורמה המשפטית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה