חדשות בארץ

נעצר המחבל שביצע את פיגוע הירי בירושלים

המחבל, תושב מחנה הפליטים עסכר שבשכם, נעצר בפעילות משותפת של לוחמי ימ"מ וצה"ל שהתבססה על הכוונה מודיעינית של השב"כ. בפיגוע נפצעו שני בני אדם באורח בינוני וקל

אילוסטרציה (צילום: דובר צה"ל)אילוסטרציה (צילום: דובר צה"ל)
אא

הותר לפרסום: לוחמי ימ"מ וצה"ל, בהכוונה מודיעינית של השב"כ, פעלו הלילה (רביעי) בעיר שכם ועצרו את המחבל שביצע אתמול את פיגוע הירי בשכונת שמעון הצדיק בירושלים בו נפצעו שני אזרחים ישראליים.

המחבל, בן 15 המתגורר במחנה הפליטים עסכר שבשכם, הועבר לחקירת שב"כ.

בהודעה משותפת לצה"ל, שב"כ ומג"ב נמסר כי "המחבל קשר את עצמו לאירוע כבר בתחקור הראשוני. אין נפגעים לכוחותינו". 

מפכ"ל המשטרה, רב-ניצב יעקב שבתאי, שיבח הבוקר את כוחות הביטחון, בהם לוחמי משמר הגבול של משטרת ישראל, שב"כ וצה"ל, שנטלו חלק במצוד אחר המחבל: "הפעילות המהירה כבר בזירה תוך שילוב הזרועות, שמוכח פעם אחר פעם כמנצח - בין משטרת ישראל, משמר הגבול, שירות הביטחון הכללי וצה"ל - הוביל למעצר מהיר של המחבל שביצע את אתמול את פיגוע הירי בשכונת שמעון הצדיק בירושלים. מהרגע הראשון שכוחות המשטרה ממחוז ירושלים ולוחמי משמר הגבול הוקפצו לזירת הפיגוע הפעלנו כוחות רבים, ויחד עם מודיעין מדויק הצלחנו לשים את היד על המחבל".

"אני רוצה בהזדמנות הזו לציין לשבח את כוחות המשטרה ומשמר הגבול בירושלים, שסיכלו בתקופת רמדאן שמונה פיגועי טרור", הוסיף המפכ"ל. "המלחמה בטרור היא יום יומית וחוצה מחוזות, ואנחנו כמשטרה עושים ונעשה הכל כדי לסכל כל התארגנות טרור וכל כוונה לפגוע באזרחים ובכוחות הביטחון. כעת אנחנו, יחד עם שב"כ וצה"ל, ממוקדים בלכידת המחבלים שביצעו את הפיגוע שבו נרצחו לוסי, רינה ומאיה די ז"ל מהיישוב אפרת, וכמו שהבטחתי אתמול לאבי המשפחה לא נעצום עין עד לכידת המחבלים".

בפיגוע בשכונת שמעון הצדיק נפצעו שני חסידי ברסלב, בני 48 ו-50, באורח בינוני וקל. מבית החולים שערי צדק נמסר כי הפצוע שמצבו בינוני הועבר, לאחר הערכה, לניתוח דחוף: "הניתוח עבר בהצלחה. המטופל שב להכרה ומתאושש ויועבר בקרוב למחלקה להמשך טיפול והשגחה".

תגיות:שמעון הצדיקירושליםפיגוע יריטרור

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה