מעניין

נס בטקסס: הרופאים הודיעו להורים שבנם בן ה-16 מת. זה מה שקרה 5 דקות לאחר מכן 

סמי ברקו, נער בן 16 מטקסס שלקה בדום לב בחדר הכושר לאחר שטיפס על קיר סלעים - הובהל לבית החולים, כשהוא סובל מפצעים אנושים. הרופאים הכריזו על מותו אך הוריו, שכבר התאבלו על אחיו הגדול שמת שלוש שנים קודם, לא רצו להאמין לבשורה והתקשו להיפרד. ואז,  חמש דקות לאחר ההכרזה הזו - אירע הנס שאיש לא ציפה לו 

אא

סמי ברקו, נער בן 16 מטקסס שלקה בדום לב בחדר הכושר לאחר שטיפס על קיר סלעים - הובהל לבית החולים, כשהוא סובל מפצעים אנושים. 

הוריו, ג'ניפר וקרייג, סיפרו על התקרית המלחיצה שאירעה לו, כפי שנמסר להם על ידי הצוות המקצועי בחדר הכושר: "הוא טיפס לראש הקיר וצלצל בפעמון כמו המצוקה, ואז, ככל הנראה הוא התעלף מרוב מאמץ. הגוף שלו נשאר רפוי על גבי הקיר, אבל היינו בטוחים שהוא משתטה".

הפרמדיקים שהוזעקו  למקום גילו כי סמי עבר התקף לב. 

לצוות המדריכים שהביט עליו מלמטה כלל לא היה ברור שמה שהם שמעו - קריאות פעמון המצוקה - היו קריאות אמיתיות. "היינו בטוחים שהוא משתטה וצוחק", אמר אחד מהם. במצלמות האבטחה נראה גופו של סמי רפוי, וגם אמו, ג'ניפר, מצטרפת לדעה שהוא כנראה התעלף באותם רגעים. "בנקודה הזו הצוות החל לקרוא לו, וכשהבינו שהוא לא מגיב, עלה מדריך שהוריד אותו למטה לאט".

עובדי חדר הכושר ופרמדיקים שהוזעקו למקום ביצעו בסמי החייאה במשך שעתיים, אך רופא שהגיע למקום ובדק אותו - הכריז על מותו בלית ברירה. 

"קיבלנו את הבשורה בהלם מוחלט", מספרת אמו של סמי. לדבריה, הם עדיין המומים ממותו בטרם עת של אחיו הגדול של סמי, פרנקי, לפני שלוש שנים. "הרופא קרא לנו להיפרד ממנו, וליד הגוף הקר שלו התחלתי לספר לו כמה אני אוהבת אותו, וכמה אני מצטערת שלא הצלחנו להציל אותו".

המילים שלה כנראה עשו את שלהן. 

כי בעוד היא מדברת ומתפללת, בעלה שישב לצדה צעק פתאום צעקה גדולה שפילחה את חלל העצב: "הו, אלוקים, אני חושב שהוא זז".

עוד לפני שהבינה מה קורה, החדר התמלא באנשי מקצוע. היא הסתכלה לעבר בנה בן ה-16 ולא האמינה למה שהיא רואה: "הבן שלי זז", היא סיפרה בראיון לרשת החדשות האמריקנית 'פוקס ניוז'. "רופאים ואחיות שנכנסו לכאן אמרו לנו שהם לא ראו כזה דבר בכל הקריירה שלהם. אחד אחד הגיע אלינו ואמר שמעולם לא היה להם מקרה שבו הם הכריזו על מישהו כמת, והוא חזר לחיים חמש דקות לאחר מכן", אומרת האם, אסירת התודה. "הרופאים אמרו לנו שזה נס על טבעי, פשוטו כמשמעו".

תגיות:מוותטקססנס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה