מעניין

"חשבתי שאני הולך למות": מה קרה לאיש שהשיל יותר ממחצית ממשקל גופו?

השיל יותר ממחצית ממשקל גופו והפך לכוכב רשת: כעת הוא חושף מה הסוד להשגת המשקל הרצוי - ולמה כל מי שסובל מעודף משקל חייב לעשות את זה

אא

מייקל מהלר עלה לכותרות והפך לכוכב רשת לאחר שעשה את השינוי הגדול ביותר בחייו: השלת למעלה ממחצית ממשקל גופו, במשך שלוש שנים. 

כשרק החל את דרכו שקל מהלר בן ה-38 מגרמניה - 259 (!) ק"ג. 

"הייתי אוכל כמויות אדירות של אוכל. האוכל הניע אותי והגדיר את כל מי שהייתי. רק לארוחת הבוקר יכולתי לאכול בין שש לשמונה לחמניות עם ריבה, שוקולד או נקניק. לארוחת צהריים גמרתי בכל יום שני מגשי פיצה או ארבע לחמניות עם המבורגר. הגעתי למשקל שלא איפשר לי להתנועע, לא איפשר לי ללכת. כל הליכה עלתה לי 'ביוקר'. הייתי הולך ומתנשם בכבדות כאילו עכשיו רצתי מרתון. זאת הייתה התקופה הכי גרועה בחיי".

והוא לא הרגיש רע רק מבחינה חיצונית, כי מסתבר ש'נפש בריאה בגוף בריא' זו לא סתם קלישאה. "המדדים שלי היו נוראיים לא פחות", הוא אומר. "לחץ הדם שלי היה נוראי, הכבד השומני היה נוראי. היו רגעים שבהם הייתי משוכנע שאני עומד למות. חשבתי על זה כל הזמן".

ולמרות המחשבה הזו על המוות שליוותה אותו כל העת, יום אחד הוא החליט לעשות את השינוי המתבקש. הוא הבין שאין לו עוד אפשרות לזלזל בבריאות שלו, ושאם הוא רוצה לעשות שינוי, הוא חייב ללכת על ניתוח לקיצור קיבה. 

אחרי הניתוח, הוא הוריד משקל ניכר מגופו אך הבין שבלי התעמלות, זה לא ישלים את המטרה. 

"התחלתי להתעמל שש פעמים בשבוע, כמו מטורף. ושיניתי לגמרי את התפריט שלי", הוא אומר. "היום אני אוכל פירות ודייסת קוואקר לארוחת הבוקר, חלבון מהחי, אורז וירקות מאודים לארוחת צהריים וטונה עם לחם מלא לארוחת ערב - בלי לזוז מהתפריט הזה. זה לא כזה מסובך לשמור על המשקל, אבל חשוב לא לזוז מילימטר ממה שאתה אוכל, ולאכול את אותו תפריט בכל יום - לצד הרבה ספורט".

לדבריו, גם אם תנקטו בשני השינויים האלה בלבד, אתם תצליחו לרדת במשקל ולשמור עליו: אכילה של המזונות הללו בכל יום מבלי לשנות את התפריט ולחרוג ממנו, והתעמלות מאסיבית בכל יום - בענף הספורט האהוב עליכם. "כל אחד  מתחבר למשהו אחר", אומר מהלר. "אני יודע שניסיתי הכל, והעובדה שהתחלתי לזוז והרבה, היא זו שהשפיעה על המשקל שלי לבסוף.

"פעם הייתי עצוב ונפגע מכל שטות, היום כבר לא. יש לי ביטחון עצמי גדול לעומת פעם, ואני הרבה יותר בטוח ושמח באיך שאני נראה - כך שאין ספק שזה שווה את המאמץ והשינוי".

תגיות:דיאטהגרמניהמשקל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה