חדשות בארץ

הפצוע בפיגוע בשומרון: "ראיתי את הרשף יוצא מהקנה של נשק המחבל"

רן רוזן, שנפצע קל מרסיסים בפיגוע בסמוך לאבני חפץ, תיאר כיצד הספיק לסובב את מכוניתו ולהימלט תוך שהוא מזהיר נהגים אחרים: "מטורף. ראיתי את המחבל מרסס. זה היה יכול להיגמר אחרת"

רן רוזן (מימין) וראש מועצת שומרון יוסי דגן (קרדיט: סרגיי קמשב)רן רוזן (מימין) וראש מועצת שומרון יוסי דגן (קרדיט: סרגיי קמשב)
אא

רן רוזן, תושב אבני חפץ שבשומרון, נפצע היום (שלישי) באורח קל בפיגוע הירי סמוך ליישובו. רוזן פונה לבית החולים מאיר בכפר סבא שם קיבל טיפול רפואי, לאחר שרסיסי זכוכית פגעו במצחו.

בעדותו לאחר האירוע סיפר רוזן: "יצאתי מהיישוב ומאה מטר אחרי העיקול, ביציאה מהיישוב וליד הכפר שופה, האטתי ואני קולט מחבל מרסס אותי. אני רואה את הרשף יוצא מהקנה של הנשק. אני שומע את הפגיעות ברכב וחטפתי רסיסים. סובבתי את ההגה ונתתי גז כדי להתרחק מהאש. צפצפתי כדי שלא יגיעו רכבים אחרים ומיד התקשרתי לזוגתי ולמשטרה".

רוזן הדגיש כי מדובר ברגעי אימה: "זה מטורף. אתה מיד קולט אדם מרסס אותך במרחק 50 מטרים ממך. ממש עומד ושומעים את הפגיעות באוטו מכל הצדדים. נס גדול שהפגיעה של הרסיס החמיצה את העין שלי. זה היה יכול להיגמר אחרת. המצב הביטחוני הוא משוגע ואני מבין שזה קורה כל הזמן. יש תחושת חוסר ביטחון בכבישים".

כוחות הביטחון ביצעו תחקיר ראשוני של האירוע, ממנו עולה כי המחבל הגיע למקום ברכב. בשלב מסוים הוא יצא מהמכונית, וכשהתקרבו מספר כלי רכב ישראלים פתח לעברם בירי. מלבד רוזן, נהגת נוספת לקתה בחרדה.

שני ישראלים נוספים דיווחו על פגיעות ירי ברכבם, אך הם עצמם לא נזקקו לטיפול רפואי. כוחות צה"ל פתחו במצוד אחר המחבל.

 

 

תגיות:פיגוע ירישומרון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה